“Lekker”

Keukens: Indiaas
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Diner, Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Súper! Eten was net voldoende en lekker! Je kon aangeven om het eten minder pittig te krijgen. De bedienen was viendelijk.

Schrijf een beoordeling

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten (vegetarische curry met kikkererwten en de curry met scampi's). Obers waren niet al te vrolijk, maar het eten was goed en voor 15.00 krijg je 20% korting op de rekening. Rekening is bijgevoegd in de foto's

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige en vriendelijke bediening. We hebben ons wat menu betreft laten leiden door de ober. Eten is echt van super kwaliteit. En heel goed aan de prijs.... gewoon te goedkoop!

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Prijs/kwaliteit is super! Personeel heeft de nodige humor!! Als je in Cascais bent, zeker gaan!!

9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant. Fijne sfeer.
Curry en naan brood met knoflook heerlijk.
Leuk dorpje ook een prachtig weer

Reizigers die Masala Indian Restaurant bekeken, bekeken ook

In Masala Indian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!