“Heerlijk, sfeervol, verrassend !”
Beoordeling van Taberna Clandestina Cascais

Taberna Clandestina Cascais
Reserveren met
Taberna Clandestina Cascais is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 630 Restaurants in Cascais
4 weken geleden beoordeeld

Enkele dagen geleden met mijn vriendin in dit restaurant gaan lunchen. De staff is super enthousiast en behulpzaam. Ze adviseren je zonder iets op te dringen. Na vier dagen Lissabon is dit de plaats waar we blijven over praten! Het eten en de sfeer waren geweldig.

8 oktober 2018 beoordeeld

We hebben hier met onze dochter van twee heerlijk tapas gegeten.
Het is een klein restaurantje met ongeveer 8 tafels, dus reserveren is een must.
Doordat deze Taberna niet groot is hebben ze een huiskamersfeer wat heel erg prettig is. Het was alsof we bij een local thuis aan het eten waren.
Het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk.

18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond samen met onze dochter van 2 komen eten nadat ik het restaurant gevonden had op tripadvisor.
Wat een gastvrijheid! Wat een heerlijk eten en wat lief dat er voor Lisa een lekker sapje werd gemaakt.
Wij kijken terug op een mooie avond. Met heerlijke Sangria!
Dank!

30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Je moet wel eventjes wachten. Ik heb in tijden niet gehad dat ik letterlijk alles lekker vond wat geserveerd werd! Top bediening trouwens

27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was aanschuiven voor een plaatsje, gezellig tafeltje, lekker gegeten! Suggestie van de obers waren goed. Juist wat te weinig brood.

Reizigers die Taberna Clandestina Cascais bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District
Cascais, Lisbon District

In Taberna Clandestina Cascais geweest? Deel je ervaringen!