“Alles is lekker!”
Beoordeling van Taberna Clandestina Cascais

Taberna Clandestina Cascais
Reserveren met
Taberna Clandestina Cascais is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 603 Restaurants in Cascais
30 september 2017 beoordeeld

Echt heerlijk eten! het concept is dat je vooral hapjes deelt maar niet zoals de Spaanse tapas die we kennen. Je krijgt bijv een groot plateau vol heerlijke worsten en kazen en burratas en vis. Wat je maar het lekkerst vindt. het enige nadeel is dat het onwijs druk is daar altijd dus zonder reservering is het lastig. Er is dan een wachtrij en dan kan je buiten wachten met een wijntje maar wees voorbereid dat je dan 45 min kan wachten... maar het eten is zeker het wachten waard. (kleine side note: Service was 1 avond iets minder (1 serveester had denk ik haar dag niet ) maar 2 dagen later bij lunch was andere serveester heel lief...vandaar service toch maar 4 sterren gegeven, maar die andere dag 3 sterren eigenlijk...

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Doordat ons beoogde restaurant vol was, hebben wij Taberna Clandestina gevonden en dat was een voltreffer. Wat een geweldige lunch! Een plank met allerlei heerlijke vleessoorten, kazen, broodjes en groentes; romantic shared lunch. Heerlijk even rustig eten en genieten van de sfeer in de taverne... absoluut een aanrader!

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, perfecte sfeer, en onze gastheer die doet waar hij van houd. Zeker een must go als je in Cascais bent!

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor lunch vegetarisch en vis besteld. Prima verzorgd veel smakelijke gerechtjes. Voor elk wat wils. Extra brood wordt op verzoek gegeven. Dessert tiramisu en hazelnoot ijscake verrukkelijk. Aan te bevelen .

27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons nummer 1 in Cascais!
Heerlijk geluncht bij Clandestina met een Smoked Scamorza plank. De bediening was ontzettend vriendelijk, uitnodigend en professioneel. Ook de baas kwam een praatje maken en was zeer geïnteresseerd. Het is een kleine ruimte met ongeveer 7 a 8 tafels, dus reserveren is verstandig. Als toetje is de sgroppino een goede verwennerij. Wij komen zeker terug als we weer in Cascais zijn.

Reizigers die Taberna Clandestina Cascais bekeken, bekeken ook

Malveira da Serra, Cascais

In Taberna Clandestina Cascais geweest? Deel je ervaringen!