“Ontspannen sfeer”
Beoordeling van The Tasting Room

The Tasting Room
Geclassificeerd als nr. 15 van 666 Restaurants in Cascais
27 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met toeval kwamen we bij dit restaurant. Een heel ontspannen sfeer. Fijne muziek op de achtergrond. Lekker buiten zitten met een heerlijke rosé. De tapas daarbij maakte het plaatje compleet. Een aanrader!!

Datum van bezoek: mei 2019

6 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens dagje Cascais bij toeval hier terecht gekomen. Wat een top tent! Goed eten, goede bediening, heerlijke wijn! Bestel zeker de chorizo, wordt aan tafel klaargemaakt! Thank you for having us, we had a great time!

Datum van bezoek: april 2019
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dmv TripAdvisor bij dit restaurant terecht gekomen, waren er ook al eerder langsgelopen en sprak ons wel aan. Bediening is helaas langzaam, we zaten lang met lege borden nadat ons eten op was en kon niemand aanspreken omdat ze amper op het terras waren. Bediening heeft redelijke wijn kennis. Dessert viel erg tegen, chocolade fondant hoort naar mijn idee te smelten van binnen. Toen ik dit vroeg aan de serveerster nadat we hem op hadden, zei ze dat het hard hoort te zijn. Heb dat nog nooit gehoord over chocolade fondant.. hij smaakte sowieso alsof hij veel te lang in de oven was geweest, maar ze bleef bij haar punt.. eten voor de rest oké, chorizo aan tafel bereid is een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant om te zien. Ziet er gezellig uit met wat tafeltjes buiten voor het raam. Echter zit je buiten op kleine houten krukjes wat niet confortabel is. Daarnaast duurde het vrij lang voor de bediening buiten kwam. De chorizo en de ham was heel erg lekker. Het desert, waar ze maar 2 keuze hebben, was niet lekker. Daarnaast is het eten en drinken niet echt goedkoop.

Datum van bezoek: augustus 2018
5 augustus 2018 beoordeeld

Op advies van het restaurant hebben wij lekkere onbekende wijn gedronken. Het een was goed. Goede ervaring.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die The Tasting Room bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District

In The Tasting Room geweest? Deel je ervaringen!