“Hier zijn we 2x geweest! Zo lekker!”
Beoordeling van The Tasting Room

The Tasting Room
Geclassificeerd als nr. 13 van 630 Restaurants in Cascais
5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als we langer in Cascais waren gebleven waren we vast nog een keer gegaan.
We hebben ons laten leiden door het personeel en 2x heerlijke tapas gegeten die we ws zelf niet hadden gekozen. Met een super lekkere wijn erbij.
Mooi plekje binnen aan het raam.
Hele vriendelijke bediening met verstand van zaken.
Als we nog ooit terugkomen in Cascais zullen we zeker weer hier gaan eten.
De wijn gaan we in ieder geval bestellen thuis.

25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik geef niet snel 5 sterren, maar dit was echt super! Veel kennis over wijn, grapje tussendoor, oprechte vriendelijkheid. De chorizo die aan tafel wordt geserveerd is een aanrader, net als de gamba’s. We hebben hier 2,5 uur zitten genieten. Ga wel op tijd, anders zit het vol. We waren er om 19.30 ongeveer, dat is prima!

29 december 2017 beoordeeld

Lekkere tapas, goede wijn. Gewoon een leuke plek om even iets te eten in deze verder veel te toeristische stad.

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige wijnbar waar je ook lekkere tapas kunt eten. De wijnen zijn bijzonder goed, veel keus en goede uitleg(wel om vragen!). Neem er een aantal tapas bij en je hebt een heerlijke avond.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De zaak is leuk ingericht met wijnflessen en houten dozen. Aparte stoelen en tafeltjes. Bediening is erg vriendelijk en het eten was totaal anders dan wij van te voren konden voorstellen. Wel heel lekker!

Een echte aanrader!

Reizigers die The Tasting Room bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District
Cascais, Lisbon District

In The Tasting Room geweest? Deel je ervaringen!