“Ijsje als tussendoortje ”
Beoordeling van Santini

Santini
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Snelle hap in Cascais
Keukens: Café
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Afhalen
11 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Langsgeweest voor een heerlijk ijsje. Beetje langs de dure kant - 2,90 eur voor 1 bol weliswaar met 2 smaken - maar wel lekker en een leuk interieur.

Datum van bezoek: juli 2018

29 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij volgden een route uit een gids, gekocht in Nederland. Daarin stond dat we langs Santini moesten om het lekkerste ijs te proeven. Dat hebben we gedaan en echt, het ijs was echt verrukkelijk en dan overdrijf ik niet. En de prijs? 2 bolletjes op een hoorntje:€ 2,90

27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden hazelnoot, passievrucht (heel lekker) en frambozen met citroen, karamel, yoghurt, marabuntu (matig, weinig smaak of niet echt lekker). Dus heel afhankelijk welke aanmaak kies je ben je dan tevreden of niet...

13 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het centrum van Cascais een heerlijke ijssalon. Ruime keuze aan smaken ijs. Ook mogelijkheid tot wafels met ijs etc. Vriendelijke bediening. Kortom, een aanrader!

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het harte van Cascais vind je deze kleine ijsjeszaak.
Enorme keuze aan smaken en zeer vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: april 2018

In Santini geweest? Deel je ervaringen!