“Diner”
Beoordeling van Waka cevicheria

Waka cevicheria
Geclassificeerd als nr. 48 van 632 Restaurants in Cascais
9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke sushi, we hebben genoten. Reserveer wel van te voren, het is nl. Niet zo groot. Het is zeker de moeite waard om hier te gaan eten. Het was fantastisch.

Datum van bezoek: augustus 2018

4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten, heerlijke sushi , sashimi en garnalen . Vriendelijke bediening en lekker wijntje. Verder hebben ze altijd een heerlijk rustig jazzy muziekje ! Top avond. Het was niet de eerste maal in dit restaurant maar we komen zeker terug als we in cascais zijn .

Datum van bezoek: juni 2018
17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van een heerlijke avond sushi! Zelden zo lekker sushi gegeten! Echt een aanrader voor iedere visliefhebber. Vooral de ceviche was top!

Datum van bezoek: augustus 2017
14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker rustige sfeer, alles relaxt en je kunt er heeeel erg lekkere sushi eten. Ook de ceviche is top!

Datum van bezoek: augustus 2017
21 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In een gezellig klein straatje waar je van donderdag tot en met zondag op straat kan eten , maar binnen is het ook heel gezellig!
We bestelde sushi , de keuze van de chef ( 12 stuks )
Overheerlijk , dus nog maar een keer besteld maar tot onze verrassing was het deze keer totaal anders maar weer overheerlijk , daarna nog twee keer herhaald en weer twee keer anders maar het één smaakte nog lekkerder dan het andere!
Ook hele aardige bediening en lekkere wijn .
Wat ons opviel dat er weinig toeristen waren.
Echt de moeite waard om daar een avondje te eten!
Jammer dat wij het pas hebben ontdekt vlak voordat wij naar huis gingen.

Datum van bezoek: juni 2016
Bedank Peter en Brigit... d

Reizigers die Waka cevicheria bekeken, bekeken ook

Cascais, Lisbon District

In Waka cevicheria geweest? Deel je ervaringen!