“Mooier dan verwacht ”

US$ 17,18*
Vanaf
Tagus Hop-On Hop-Off Bus Tour
Geclassificeerd als nr. 3 van 18 dingen om te doen in Belem
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben dit museum bezocht toen we in Belem waren. Het stond niet op ons to-do lijstje maar aangezien we er toch voorbij kwamen (ook weer gratis met de Lisboa Card) zijn we er een kijkje gaan nemen. Dit viel ons echt wel mee. Je hebt er een indrukwekkende collectie van allerhande koetsen. Ook staat er overal een bordje met wat uitleg. Mooi.

19 februari 2017 beoordeeld

Immense koetsen, kunstwerkjes, beeldhouwwerkjes, koetsen groot en klein, goudbeleg en heel eenvoudig. Een prachtige verzameling koetsen.

5 november 2016 beoordeeld

Verbazend dat er zoveel verschillende soorten koetsen bestaan, van alle daagse sjees tot schitterende praalkoetsen. En allemaal in goede conditie.

5 november 2016 beoordeeld

Er bestaan twee koetsenmusea's , als men dat niet verteld aan de kassa, bezoek je eigenlijk niet wat je dacht te bezoeken.

Bekijk meer beoordelingen
23 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Eens wat anders is verdeeld over twee locaties het oude gebouw is prachtig en in het nieuwe gebouw aan de overzijde staat het grootste deel van de collectie
Niet overslaan

Reizigers die Museu Nacional dos Coches bekeken, bekeken ook

In Museu Nacional dos Coches geweest? Deel je ervaringen!