“Wel aardig maar behoorlijk hoge toegangsprijs.”
Beoordeling van Museu Nacional dos Coches

Museu Nacional dos Coches
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 17,12*
Vanaf
Tagus Hop-On Hop-Off Bus Tour
Geclassificeerd als nr. 3 van 18 dingen om te doen in Belem
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
10 november 2015 beoordeeld

Het is een aardig museum in een mooi gebouw, maar ik vond de toegangsprijs aan de hoge kant voor wat je te zien krijgt €6,-. Met de Lisboa Card is het gratis, gelukkig had ik die. Als je het wilt combineren met andere bezienswaardigheden in de wijk Belem ga dan eerst hier naar toe en koop een combinatiekaart (met kortingen). Het is er heel erg rustig en voor de kaartjes bij de andere attracties waar vaak hele lange rijen in de zon staan, o.a. het klooster en de toren van Belem, hoef je dan niet in de rij te staan.

23 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuwsgierig geraakt door andere beschrijvingen troffen wij slechts 7 koetsen aan... De rest was waarschijnlijk rijden . Leuk om te zien (gratis met Lisboa-card) maar met een kwartier stonden wij weer buiten...

22 augustus 2015 beoordeeld

Deze nieuw locatie met zicht op de tag in een modern jas herbergt een indrukwekkend collectie van koetsen uit verschillende periode. zowel gebruikt door Koningen en prinsen als uit de Pauselijke collectie de variatie is groot. Leuk om te bezoeken voor jong en oud. Enkele koetsen zijn zelfs nog maar 100 jaar oud...

10 augustus 2015 beoordeeld

Indrukwekkend om de hele verzameling koetsen te zien. En ook interessant om de modellen zien evolueren doorheen de tijd naar modellen die goed lijken op de eerste auto's. Het museum zit in een gloednieuw gebouw, zeer mooi, maar denk dat de collectie misschien beter paste bij het vroeger gebouw.

Bekijk meer beoordelingen
8 juni 2015 beoordeeld

Hier vallen je ogen open van verbazing.Je moet geen museumliefhebber zijn om hier van te genieten.Hier zeker je fototoestel meenemen want je mag foto's nemen zonder flits.In het nieuwe (moderne) gebouw is de verlichting zo optimaal dat je geen flits nodig hebt.Wat een pracht & praal,gewoonweg niet te missen

Reizigers die Museu Nacional dos Coches bekeken, bekeken ook

In Museu Nacional dos Coches geweest? Deel je ervaringen!