Beoordeeld op 7 augustus 2018

Een uitstekende, vriendelijke ontvangst door receptiepersoneel. Veel uitleg over mogelijkheden hotel en adviezen over bezoek van de stad en lokale restaurants.Het weer belemmerde ons zwembad e.d. te gebruiken maar allemaal best okay. Kamers lekker ruim en volwaardig ingericht, beetje zakelijk voor vakantiegangers, maar daar was de prijs ook naar...
Prima ondergondse parking, goede bar met kleine kaart en vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: juli 2018
HelenaSeqqueira, Gerente geral van Hotel Dona Ines, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2018

Lieber Francois,

Vielen Dank, dass Sie sich für das Hotel Dona Inês entschieden haben und sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung über Ihre Hotelerfahrung zu schreiben.

Wir freuen uns über Ihre Komplimente bezüglich des Komforts unserer Zimmer und darüber, dass Sie die echte Gastfreundschaft unseres Teams spüren. Es ist immer sehr lohnend, diese Art von Feedback zu erhalten!

Vielen Dank für Ihre Empfehlung! Wir würden uns freuen, Sie wieder im Hotel Dona Inês begrüßen zu dürfen.

Freundliche Grüße,

Beoordeeld op 28 oktober 2017

Modern hotel op een prima locatie. De ontvangst was heel hartelijk. De kamer was ruim, modern en netjes. De badkamer was schoon. Er is een parkeergarage onder het hotel en het hotel ligt op een klein kwartiertje lopen van het centrum van Coimbra.
Het zwembad was fijn en aan de bar kun je het e.e.a. bestellen en aan het zwembad opeten.
Al met al een fijne, goede uitvalsbasis als je in Coimbra verblijft.

Datum van verblijf: oktober 2017
HelenaSeqqueira, Gerente geral van Hotel Dona Ines, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2017

Greetings from Hotel Dona Inês

Thank you for taking then time to share your experience.

We are delighted to hear that you had a memorable stay with us and that you enjoyed our rooms and breakfast service. It will be a pleasure to pass your comments to our team.

I sincerely hope to welcome you back on your next visit to Coimbra.

Kind regards,

Beoordeeld op 5 september 2017

We verbleven drie nachten in dit hotel het is gemakkelijk te vinden met de wagen en het beschikt over een ondergrondse parking. De buurt is zeer rustig en op wandelafstand vindt men meerdere goede restaurants. De oude stad ligt op een kwartiertje wandelen als men de kleine steegjes neemt. Onze kamer was ruim en de badkamer had een bad, een lavabo, een bidet en een toilet. Het ontbijtbuffet is reusachtig en de zaal is zeer ruim. De ontvangsthal is voorzien van zetels voor meer dan 20 personen. Het personeel is zeer vriendelijk. In één woord: een fantastisch hotel.

Datum van verblijf: september 2017
HelenaSeqqueira, Gerente geral van Hotel Dona Ines, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2017

Greetings from Hotel Dona Inês

Thank you for your notes. We are glad that you enjoyed your stay in Coimbra and took good note on your comments.

Looking forward to welcome you back soon in Coimbra.

Kind regards

Beoordeeld op 27 augustus 2017 via mobiele applicatie

Voor zakenmensen waarschijnlijk ok, hoewel WiFi hier erg matig is. De moderne uitstraling doet onpersoonlijk aan. Ik wordt hier altijd een beetje mistroostig van. De looproute naar het centrum is zeker niet mooi. Voor een vakantie of weekendje weg zou ik het nooit meer boeken. Op personeel niets aan te merken

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 26 juli 2017 via mobiele applicatie

Hotel ligt aan de rand van het centrum, oude centrum op 15 min loopafstand, prima te doen. Zakelijke uitstraling qua hotel. We hadden familiekamer geboekt, kregen 2 tweepersoonskamers. Kostte even wat overredingskracht om alsnog de familiekamer te krijgen.
Leuk zwembad er bij, weinig ligstoelen. Ook hier heeft het 'handdoekje leggen' toegeslagen. Ontbijt was erg goed.
Personeel was zakelijk vriendelijk, niet overtuigend.

Datum van verblijf: juli 2017
HelenaSeqqueira, Gerente geral van Hotel Dona Ines, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2017

Greetings from Hotel Dona Inês

Looking forward to welcome you back soon in Coimbra.

Kind regards