Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

Met heel veel plezier gelogeerd bij b&b Casa nas Serras. Dankzij alle tips en informatie van Frederik en Angelique mooie en interessante plekken bezocht. Lekker ontbijt met o.a. vers fruit en bruin brood van de lokale bakker. Hele mooie kamers in prachtig huis en ook nog in prachtige omgeving, vlakbij Coimbra.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 oktober 2017

niets op aan te merken! super goede vakantie gehad.
zeer vriendenlijk koppel
goed en gevarieerd ontbijt met zelfgemaakte producten van de streek.
netjes en verzorgde kamers, mooi zwembad en verzorgde tuin.
geven zeer veel info over de steek en restaurants.
Ik kan deze B&B aanraden om te doen.

Kamertip: alle kamers zijn daar goed
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 augustus 2017

Casa nas Serras is genieten van het eindeloze uitzicht op de heuvels bij de ochtendzon op het terras met een heerlijk ontbijt. We bewonderden de rust van de omgeving en de mooie kamers met een eigen terrasje. De ligging is ideaal om Coimbra en de talrijke pittoreske dorpjes en de Serra in de omgeving te ontdekken. De tips van Frederik en Angelique brengen je naar plaatsen die nergens in een gids vermeld zijn en voor het diner loodst hij je naar adresjes waar je geniet van een (h)eerlijke lokale keuken tussen de plaatselijke bevolking. Dit is echt vakantie !

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 juli 2017

Perfecte gastvrouw en gastheer.
Kamer heel proper en goede bedden ( alle dagen gekuist en opgemaakt om de 2 dagen verschoond) met prachtig balkon.
Ontbijt heel gevarieerd en aan uw wensen word voldaan.
Prachtige ligging en heel mooie tuin met zwembad en lig zetels.( met frigo in de tuin om persoonlijke drank fris te houden ).
Goede uitval basis om midden Portugal te verkennen ( dagelijkse tips van gastheer).
Perfecte vakantie voor herhaling vatbaar.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 juli 2017

Angelique en Frederik maakten van onze enkele daagjes verlof een topvakantie. Genoten van de schitterende b&b op een absolute toplocatie. Mooie ruime verfrissende kamer, wat onmiddellijk ook geldt voor het zalige zwembad. Ontbijt with a view mis ik nog elke dag en de charmante gastvrouw en -heer verklappen graag alle mooie hoekjes van de groene long van Portugal. 11/10!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner