“Sfeervol en erg gastvrij”
Beoordeling van Passeite Taberna Do Azeite

Passeite Taberna Do Azeite
Geclassificeerd als nr. 11 van 467 Restaurants in Coimbra
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor bij dit restaurantje terecht gekomen en het voldeed aan alle verwachtingen! Het is een klein maar sfeervol restaurantje. Vooraf hadden we een proeverij van drie verschillende olijfoliën wat erg leuk en lekker was om te proeven. Er werd goed aan ons uitgelegd wat het verschil tussen de oliën was. Daarna hadden we drie verschillende tapas waaronder de shiitake en de rijst. Beiden waren die echt heerlijk! Daarnaast werd ons een bijpassende wijn aangeraden die perfect paste bij onze wensen en de gerechten. Ook het dessert, een aardbeien chocolade cheesecake, was ontzettend lekker! Ondertussen liep de eigenaar door het restaurant om bij elk tafeltje te checken of alles naar wens was. Toen hij door had dat wij Nederlands waren meteen overgestapt van Engels naar Nederlands. Aan het einde van de avond heeft hij nog uitgebreid de tijd genomen om ons tips te geven over onze trip naar het zuiden van Portugal. Dit restaurant was voor ons een van de beste ervaringen in Coimbra. Ik zou het zeker aanraden!

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, goede olijfolie, vriendelijk personeel. Aanraders: kip pirpiri, kaas en vleeswaren plank. Lekkere 10 jaar oude port erbij.

26 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele fijne avond gehad dankzij het betrokken personeel (Ricardo Carvalho). Fijne wijnen, fijn voedsel. Kortom: genoten en aan te raden voor eenieder die een rustige avond met goed eten wil hebben.

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke, knusse tent. Wij hebben heerlijk tappas gegeten! En niet duur!

Elk gerecht wordt bereid met olijfolie.
Zeer vriendelijk personeel.

Als je in coimbra bent moet je hier zeker eten!

13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas gegeten. De ingrediënten komen van plaatselijke landgoederen en boeren. Gedreven en gepassioneerde Nederlandse portugese eigenaars. Puur en smaakvol. Aanrader.

Reizigers die Passeite Taberna Do Azeite bekeken, bekeken ook

Coimbra, Coimbra District

In Passeite Taberna Do Azeite geweest? Deel je ervaringen!