“Heerlijk rodizio”
Beoordeling van Espeto do Sul

Geclassificeerd als nr. 18 van 335 Restaurants in Aveiro
Keukens: Barbecue, Braziliaans
26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met fantastisch eten vlees heerlijk gekruid mals en vers. Vriendelijke bediening. Vol met Portugezen dus goed.

EspetoDoSul, Proprietário van Espeto do Sul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2017

Herman L,

Thank you so much for your nice feedback!
We hope to see you soon.

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is van buiten af moeilijk te zien maar van binnen is het super Nice! Dit waren voor ons de belangrijkste punten:
1. Vlees zooooo lekker! Sushi is wat je persoonlijk gewend bent (niet heel speciaal)
2. Manier van serveren was leuk bedacht (alles aan een grote spies)
3. Personeel was super!
4. Prijs/kwaliteit is top!

Conclusie: een must om hier te gaan eten als je van vlees houdt!

EspetoDoSul, Proprietário van Espeto do Sul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2017

Stefan V,

Thank you for your detailed feedback!
We are glad you enjoyed our meet. :D

27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De combi met gegrild vlees en sushi was bijzonder, maar het was erg lekker. Ook al hadden we allebei een ander gerecht besteld, mochten we toch van allebei wat peuzelen. De bediening was erg vriendelijk en gaven degelijk advies! Ik zou er zeker heen gaan!

EspetoDoSul, Gerente van Espeto do Sul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 oktober 2016

Puck M,

Thank you very much for kind words!
Hope to see you again soon.

Greetings,

26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen vanuit het centrum er in 10 min heen. De binnenkomst was vriendelijk en prettig. Je ziet dat de mensen die er werken plezier hebben in hun werk. Ze maken gemakkelijk een praatje en als gast ben je koning. Het eten is werkelijk heerlijk! Sushi is vers en smaakvol. Vlees is echte rodizio stijl. Mijn man had vlees en ik sushi en er werd duidelijk gezegt dat we van elkaar mee konden eten, dus ze doen niet zo moeilijk. Voor 47 euro hebben we gegeten 2 fris, 2 wijn en 2 sterke drankjes. We kregen bij het betalen een likeurtje en een vriendelijke hand.
Zeker een aanrader!!!

EspetoDoSul, Gerente van Espeto do Sul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 november 2016

Biancasilva7,

Thank you so much for your positive feedback.
Hope to see you again soon!
We aim to please.

22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Sushi was erg lekker! Veel locals en leuke bediening! Aanrader als je wat minder toeristisch, lekker en waar voor je geld wilt

Reizigers die Espeto do Sul bekeken, bekeken ook

Aveiro, Aveiro District

In Espeto do Sul geweest? Deel je ervaringen!