“zeer mooi restaurant in Aveiro”
Beoordeling van Salpoente

Salpoente
Reserveren met
Salpoente is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 5 van 336 Restaurants in Aveiro
Keukens: Diner, Portugees, Hedendaags
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
10 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

alles klopt hier, ligging, interieur
bediening, creativiteit van de chef, wijnkeuze een aanrader!
wij namen met de lunch het 3 gangen menu plus wijn arrangement
in een woord Harmonieus!
Fijn personeel en qua prijs ook niet gek duur.
Dus als je deze stad bezoekt hier naar toe!

21 juli 2015 beoordeeld

Wij waren 22 jaar samen, en dit mocht gevierd worden ! Salpoente is het enige culinair restaurant dat ik ben tegengekomen in 16 dagen Portugal. Het ligt een eindje stappen van het centrum. Het interieur is gezellig, bediening supervriendelijk. De 3-gangen menu is perfect, samen met de wijnen. Het was de duurste avond van onze vakantie, maar zeker de moeite waard !

4 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Volgens de Portugezen de beste plek om bacalau te gaan eten. Mooie elegante inrichting in oud ziutdepot met aparte designmeubelen en comfortabele stoelen. Zeer vriendelijke bediening en de bacalau was inderdaad erg smakelijk en werd mooi gepresenteerd. Verder is Aveiro een bijzonder plaatsje en zeker een bezoekje waard.

11 juni 2015 beoordeeld

We hebben flink moeten zoeken voordat we het restaurant gevonden hadden. Het is gevestigd in een voormalige zoutopslag waar de naam ook naar verwijst. We werden ruimschoots beloond. De driegangenlunch die we gebruikten was in alle opzichten perfect, evenals de bediening. Werkelijk fantastische prijs-kwaliteit verhouding.

30 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles klopt aan dit restaurant: het interieur, het welkom met een cava van eigen druiventeelt, het 3 gangen keuzemenu, de overige regionale wijnen en niet op de laatste plaats de vriendelijke bediening waarbij de gerant Pedro met zijn uitleg en attente adviezen ons blij verraste. Een restaurant dat ons inziens klaar is voor een michelinster!

Reizigers die Salpoente bekeken, bekeken ook

Aveiro, Aveiro District

In Salpoente geweest? Deel je ervaringen!