“Alles heerlijk vers”

Geclassificeerd als nr. 11 van 333 Restaurants in Aveiro
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 juli 2016 beoordeeld

Toevallig hier terecht gekomen bestelden wij verse kreeft (zelf aanwijzen in aquarium) met een bijpassende heerlijke groene wijn. Binnen in de koelvitrine aangewezen daggevangen en dus echt verse vis (op=op) was heerlijk gegrilled. Ober Philip nam de tijd om alles goed uit te leggen. Menukaart alleen in het Portugees voor het lokale gevoel :P. Aanrader!

3 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen hier op aanraden van tripadvisor. Wij aten 8 gamba's in looksaus en één reuze tijgergarnaal. Dit gecombineerd met rijst en een salade. Het was lekker, toch...sommige gamba's waren net te lang gebakken. In totaal betaalden we 50euro. Dit zonder drank. Volgens ons kan je hetzelfde in een mooier kader voor een betere prijs gaan eten.

27 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen binnen en werden zeer vriendelijk ontvangen. De vis is vers en kan je zo uitkiezen uit de vitrine. We bestelden een flesje wijn, water en een visje uit de vitrine. Verder kregen we mosselen van het huis als voorafje. Helaas werd ik meteen heel ziek van de mosselen (mijn vriend niet, dus ik denk dat het meer aan mij lag dan aan de mosselen). Ik had geen eetlust meer een daarop besloten we terug naar het hotel te gaan. De vis lag al in de pan, dus we boden aan er gewoon voor te betalen. Echter was de ober super vriendelijk en bezorgd en hoefden we niet te betalen voor de vis. Erg fijn opgelost door de vriendelijke man! En natuurlijk jammer dat we hun lekkere vis niet hebben kunnen proeven..

21 juli 2015 beoordeeld

Hier moet je zijn voor verse vis ! Op aanraden van ons hotel trouwens. Deze keer gekozen voor een soort van 'fruits de mer'. Overheerlijk ! Alles wordt gewogen en zo aangerekend. Als de zaak vol zit kan het wat luidruchtig worden, maar dit is in de meeste zaken in Portugal zo.

7 oktober 2014 beoordeeld

We hebben er met 4 personen gegeten : 2x zonnevis en 2x inktvis
Super lekker en heel vriendelijke bediening in een drukke zaak

• Sfeer

Reizigers die Restaurante Marisqueira Mare Cheia bekeken, bekeken ook

Aveiro, Aveiro District

In Restaurante Marisqueira Mare Cheia geweest? Deel je ervaringen!