“Jammie ...”

Keukens: Portugees
Geschikt voor: Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
5 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren de eerste bij het openen van het restaurant en maar goed ook want ze zaten al zo goed als vol met reserveringen. We hadden de curry prawns besteld en dat was een goede keuze ,bijzonder lekker met ook lekker fruit er door. Ook het toetje cheesecake en chocolatecake waren superlekker. Kortom , gewoon gaan eten daar en reserveren is aan te raden want het is een druk bezocht restaurantje ...

11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein zaakje in een nog kleiner straatje maar heerlijk geluncht. De mosselen vooraf, op eigen wijze klaar gemaakt, waren super lekker, wij hadden ze nog nooit zo lekker gegeten. Daarna codfish en sole met een heerlijke sitedish.

12 juni 2016 beoordeeld

Naar aanleding van Tripadvisor hier via mail gereserveerd. Dat was niet helemaal goed gegaan. Maar we waren op tijd en er werd een tafel geregeld voor ons. De dame, die bediende was een vakvrouw. Ze gaf topadvies, zonder opdringerig te zijn. Op haar aanrader heerlijke zeebaars gegeten met een heerlijke wijn erbij. Een voraafje enn koffie toe en met zijn tweeën klaar voor minder als 40 euro. Maar het is de dame van de bediening die alleen een tiental tafels bediend, over een praatje maakt, niemand laat wachten en door het restaurant lijkt te dansen die voor net dat extraatje zorgt. Trouwens op het eten is helemaal niks aan te merken, maar als zo vaak: de kok doet zijn kunsten helemaal top achter de schermen.

30 mei 2016 beoordeeld

Een smal straatje, een klein restaurant, een geestige en vriendelijke uitbater en lekker eten: meer moet dat niet zijn. Of toch.. Een lekker flesje wijn erbij (Mazouco reserva), afronden met een koffietje en een rekening van slechts 55€ voor 2 personen.

4 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond via Tripadvisor gegeten bij O Batel. We hadden wel gereserveerd, anders hadden we geen plaats gehad. Heerlijke vissoep gegeten en ons niet laten verleiden door het bestellen van vis. In de vitrine lag heerlijke verse vis, maar na een week vis eten was het nu tijd voor een heerlijke runderfilet met knoflook. Geweldig, heerlijke malse runderfilet, mooi opgediend op een bord met chips en brocolisalsa. Een heerlijke rode huiswijn vergezelde het eten. Daar hoef je echt geen dure fles voor te pakken, een heerlijke rode wijn uit de Dourostreek. De bediening was goed, eerlijk en toegewijd. De eigenaar vertelde dat hij alleen maar verse vis serveerde en dus geen kweekvis. De runderfilet was van een max. 6 maanden oud rund. Echt top! Één kanttekening: de achtergrondmuziek was er verschrikkelijk.
Kortom, als je in Aveiro bent, reserveer en ga er eten. Je krijgt er geen spijt van.

Reizigers die O Batel bekeken, bekeken ook

Aveiro, Aveiro District

In O Batel geweest? Deel je ervaringen!