“Snelle lunch”
Beoordeling van Birou Bar

Birou Bar
Geclassificeerd als nr. 3 van 94 Restaurants in Angra do Heroísmo
11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van de ober de dagmenu genomen. Wij hadden een hoofdgerecht, slaatje met gepaneerde vis en een drankje. Dat alles voor 5 euro, je kon ook nog soep erbij nemen, dan werd het 6,50 euro.
Voor een snelle, correcte hap moet je hier zijn.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten, vlees en saus ietswat aan de zoute kant. Aardige bediening, snel geholpen. Geen culinair hoogstandje maar voor de prijs die je betaalt echt prima.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten; de vis van de dag. Als je op de Azoren bent, dan moet je de lokale vis geproefd hebben natuurlijk. Hier kan dat zeker. Ze hebben een kleine kaart, wat ik altijd een pluspunt vindt. De gerechten worden met veel enthousiasme en zorg gemaakt. De prijzen zijn laag. Dus lekker eten voor weinig!

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een uitstekend en gezellig restaurant met een gepassioneerde eigenaar/kok. Wij wilden een traditioneel azoriaans gerecht aangezien hier ui in zit en ik daar allergisch voor ben, heeft hij de alcatra regional twee dagen later speciaal voor ons zonder ui gemaakt. Het smaakte grandioos!! Maar ook de verse vis is een echte aanrader. Alles wordt met passie gemaakt en aangeboden. Een echte aanrader.

13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook eindeloos gezocht in Angra naar een klein, sfeervol restaurant met ook nog eens fijne gerechten, Birou Bar/ café heeft wat je zoekt! Vlak bij de haven voor plezierjachten in een rustig straatje kun je genieten van een uitstekende keuken tegen een uitstekende prijs!

Echt de moeite waard!

Reizigers die Birou Bar bekeken, bekeken ook

Angra do Heroísmo, Terceira

In Birou Bar geweest? Deel je ervaringen!