“Gooi je angst overboord en kies voor het welzijn van de dieren”
Beoordeling van Sea Colors Azores

Sea Colors Azores
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben niet zo'n enorme held op het water en al helemaal niet als het hard gaat. Maar al snel had ik in de gaten dat ze weten wat ze doen. Eerst een briefing met beschermende kleding en daarna aan boord. Boot zat vol en je kunt niet naar de wc, maar wij vinden de liefde voor dieren vele malen belangrijker. Hebben drie keer een spermwhale mogen zien, waarvan 2 x dezelfde en een paar groepen dolfijnen. Geweldige middag gehad!

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede uitleg, alles is aanwezig regenkleding,schone toiletten, omkleedmogelijkheden, beschermende tassen voor je spullen. Ze gaan net zolang door tot we alles hebben gezien. Je moet wel van sportief varen houden. Wij gingen met golven van wel 2 meter, maar de zon scheen ook. 3 vinwalvissen en een aantal dolfijnen gespot. Ze geven je ook wat voor eventuele zeeziekte maar wij hebben dat niet genomen.

13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

SEA colors is de beste manier om dolfijnen en walvissen te spotten vanaf Porta Delgada. De werknemers zijn wetenschappers (maritiem-biologen) met ongelooflijk veel kennis en passie voor de dieren. Met de kleine boot kan je dicht bij de dieren komen en ze kunnen je veel vertellen over de beesten.

11 juli 2017 beoordeeld

Het voelt allemaal erg goed, zeer gedreven en goede uitleg over hoe en wat.Doen veel moeite om naar iets toe te varen wat interessant is en waar niet veel andere , meestal grotere boten, zijn.Goede uitleg en goede voorzieningen

Bekijk meer beoordelingen
11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Sea Colors Azores bekeken, bekeken ook

In Sea Colors Azores geweest? Deel je ervaringen!