Beoordeeld op 21 september 2018

Perfecte locatie om er op uit te trekken.Ontbijt zeker goed genoeg .Prijs/kwaliteit perfect.Alles is een beetje gedateerd ,maar je betaaldt ook naar wat je krijgt.Voor grote mensen is de doucheplafond te laag.Enigste gemis voor ons was een frigo op de kamer ,om eventueel gekochte goederen of water voor de trektochten in op te slagen.Voor de rest perfect , personeel is heel gedienstig en helpen graag.Parking is soms wat nipt als het hotel volzet is.

Datum van verblijf: september 2018
Dina M, Front Office Manager van Hotel Canadiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2018

Beste ThierryP1566,

We waren erg blij met uw opmerkingen en complimenten over de centrale locatie van HOTEL CANADIANO en de service van ons team, het maakt ons erg blij en trots!

Deze feedback zal zeker nuttig zijn voor toekomstige gasten. Bovendien is het de meest effectieve manier om ons aanbod aan te passen aan de behoeften en verwachtingen van onze gasten en daarom zeer motiverend om te zien hoe onze service evolueert, op basis van uw mening.

We danken u nogmaals voor het nemen van de tijd om uw mening te geven en hopen het voorrecht te hebben u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 19 september 2018

We hebben het in dit hotel gedurende onze vakantie prima naar de zin gehad. Het hotel ligt zeer centraal op loopafstand van de haven (boulevard) en op zo'n 12 minuten loopafstand van een enorme mall, waarin zich op de bovenste verdieping diverse (fastfood) restaurantjes bevinden. De hygiëne in het hotel laat absoluut niets te wensen over! De kamers zijn ruim, de bedden voortreffelijk en lekker ruim! Het ontbijtbuffet biedt voor ieder wat wils en het oplettende personeel vult alles aan voordat het opraakt. Personeel in het gehele hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij konden de huurauto parkeren op het parkeerterrein van het hotel( (circa 30 plaatsen): in et hoogseizoen zou dit kunnen betekenen dat men de auto in e buurt van het hotel kwijt moet zien te raken.

Datum van verblijf: september 2018
Dina M, Front Office Manager van Hotel Canadiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2018

Beste smit2718,

We waren erg blij met uw opmerkingen en complimenten over de centrale ligging van HOTEL CANADIANO, parkeerterrein en behulpzaamheid en zorg voor ons personeel, evenals de kwaliteit van het ontbijt en het comfort van de kamers,het maakt ons erg blij en trots!

Beoordeeld op 24 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ziet er op de plaatjes leuk uit. Vooral de binnenplaats. Maar zorg dat je niet in de kamers aan de voorkant zit, want daar veel geluidsoverlast van de straat en de bakker die naast het hotel zit en zeer populair is en bijna 24/7 open. Het ontbijt is redelijk. Na veel zeuren werd de airco op de zomerstand gezet (het is eind augustus) voor die tijd alleen maar warme lucht en 38 graden op de kamer. Interieur flink gedateerd, ligging wel ok (kwartiertje lopen naar het centrum).

Datum van verblijf: augustus 2017
Helder B, Manager van Hotel Canadiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2017

Geachte heer Frans M

Uw opmerkingen zijn zeer nuttig voor toekomstige gasten.

We zijn erg blij met uw complimenten over onze locatie en ontbijt de locatie.

Het spijt ons echter voor de aspecten die minder dan perfect waren, zoals de airconditioning en het geluid, die essentiële elementen van onze dienstverlening zijn en in de beste overweging worden genomen.

We hebben een probleem gehad met de airconditioning die al is opgelost.

We bedanken u nogmaals voor het samenwerken en het delen van uw mening en hopen het voorrecht te hebben om u weer in ons hotel te verwelkomen.

Beoordeeld op 13 mei 2017 via mobiele applicatie

Heel goed geslapen op uitstekende bedden. Wees hadden een rustige kamer gevraagd - in eerste instantie kregen wel een kamer aan de straatkant, maar na kort bezwaar een mooie kamer aan de binnentuin.
Normaal ontbijt, niets overdadig, lekker sterke koffie!

Datum van verblijf: mei 2017
Helder B, Manager van Hotel Canadiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2017

Geachte heer HasProfk,

Allereerst willen we u bedanken voor uw beoordeling tijdens uw verblijf, met zeer nuttige informatie ter begeleiding.

Wij zijn echt blij dat we uw verwachtingen kunnen voldoen en uw verzoek kunnen vervullen. Het comfort van onze gasten is een prioriteit en we kijken er naar uit om zo veel mogelijk hun verwachtingen aan te passen en te voldoen!

We hopen het voorrecht te hebben om u weer te verwelkomen in ons hotel.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 4 mei 2017

Rustige plek centraal gelegen. Kamers zijn wel aan vernieuwing toe. Bedden zijn prima en ook ontbijt niets op aan te merken.vriendelijk en behulpzaam zijn de medewerkers. We waren vroeg om in te checken. Geen probleem en kamer werd omgezet.

Datum van verblijf: mei 2017

Geachte heer Jan K,

Wij waarderen uw feedback en gedetailleerde evaluatie van ons aanbod. We zijn blij dat we een positieve uitvalsbasis zouden kunnen bieden voor uw reis naar São Miguel.

We hopen het voorrecht te hebben om u weer te verwelkomen in ons hotel.

Vriendelijke groeten,