Beoordeeld op 24 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ziet er op de plaatjes leuk uit. Vooral de binnenplaats. Maar zorg dat je niet in de kamers aan de voorkant zit, want daar veel geluidsoverlast van de straat en de bakker die naast het hotel zit en zeer populair is en bijna 24/7 open. Het ontbijt is redelijk. Na veel zeuren werd de airco op de zomerstand gezet (het is eind augustus) voor die tijd alleen maar warme lucht en 38 graden op de kamer. Interieur flink gedateerd, ligging wel ok (kwartiertje lopen naar het centrum).

Datum van verblijf: augustus 2017
Helder B, Manager van Hotel Canadiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2017

Geachte heer Frans M

Uw opmerkingen zijn zeer nuttig voor toekomstige gasten.

We zijn erg blij met uw complimenten over onze locatie en ontbijt de locatie.

Het spijt ons echter voor de aspecten die minder dan perfect waren, zoals de airconditioning en het geluid, die essentiële elementen van onze dienstverlening zijn en in de beste overweging worden genomen.

We hebben een probleem gehad met de airconditioning die al is opgelost.

We bedanken u nogmaals voor het samenwerken en het delen van uw mening en hopen het voorrecht te hebben om u weer in ons hotel te verwelkomen.

Beste wensen,

Beoordeeld op 13 mei 2017 via mobiele applicatie

Heel goed geslapen op uitstekende bedden. Wees hadden een rustige kamer gevraagd - in eerste instantie kregen wel een kamer aan de straatkant, maar na kort bezwaar een mooie kamer aan de binnentuin.
Normaal ontbijt, niets overdadig, lekker sterke koffie!

Datum van verblijf: mei 2017
Helder B, Manager van Hotel Canadiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2017

Geachte heer HasProfk,

Allereerst willen we u bedanken voor uw beoordeling tijdens uw verblijf, met zeer nuttige informatie ter begeleiding.

Wij zijn echt blij dat we uw verwachtingen kunnen voldoen en uw verzoek kunnen vervullen. Het comfort van onze gasten is een prioriteit en we kijken er naar uit om zo veel mogelijk hun verwachtingen aan te passen en te voldoen!

We hopen het voorrecht te hebben om u weer te verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 4 mei 2017

Rustige plek centraal gelegen. Kamers zijn wel aan vernieuwing toe. Bedden zijn prima en ook ontbijt niets op aan te merken.vriendelijk en behulpzaam zijn de medewerkers. We waren vroeg om in te checken. Geen probleem en kamer werd omgezet.

Datum van verblijf: mei 2017

Geachte heer Jan K,

Wij waarderen uw feedback en gedetailleerde evaluatie van ons aanbod. We zijn blij dat we een positieve uitvalsbasis zouden kunnen bieden voor uw reis naar São Miguel.

We hopen het voorrecht te hebben om u weer te verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 8 april 2017

Heel veel stuk in de kamer, haardroger stinkt, bankje was kapot, te weinig stopcontacten alleen voor hun eigen lampjes die er verschrikkelijk vies uitzagen. De plek is wel ideaal en het ontbijt was ook zeer goed!

Datum van verblijf: april 2017
Helder B, Manager van Hotel Canadiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2017

Geachte heer timog15,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw beoordeling tijdens uw verblijf, met zeer nuttige informatie voor onze begeleiding.

We zijn het afronden van een structurele renovatie in het hotel. We zijn ervan overtuigd dat het merendeel van de aspecten die u noemde, van het meubilair van de kamer naar de Wi-Fi-verbinding problemen, zal worden opgelost door de tijd dat we klaar zijn.

We hopen om het voorrecht van je weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 2 september 2016 via mobiele applicatie

Mooi, schoon hotel. Prachtige ruime kamers. Ontbijt uitstekend. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Alleen jammer dat in onze kamer (103) geen ijskast was. Hotel ligt op loopafstand van centrum. Verder prima wifi en ruim voldoende (gratis) parkeerplaatsen voor hotelgasten. Hotel is een echte aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2016
hbarbedo, Manager van Hotel Canadiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2016

Cher Monsieur Jimamamamaji,

tout d'abord nous tenons à vous remercier de votre avis au cours de votre séjour, avec des informations très utiles pour nous guider.

Nous espérons avoir des l'honneur de vous accueillir à nouveau dans notre Hôtel.

Cordialement,