Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.023)
Beoordelingen filteren
1.023 resultaten
Waardering van reizigers
307
535
141
27
13
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
307
535
141
27
13
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.023 beoordelingen
Beoordeeld op 5 september 2019

Dit hotel hadden wij nog voor dezelfde dag geboekt omdat wij vanwege omstandigheden onze rondreis op de andere eilanden van de Azoren moesten afbreken en via Sao Miguel eerder terug naar Nederland moesten vliegen. Goede prijs gevonden voor een nette kamer inclusief ontbijt. Keurige ontvangst. Lobby, bar en (ontbijt)restaurant wat zakelijk ingericht, maar prima. Zeer goede (espresso-)koffie bij het ontbijt (erg belangrijk!). Centrum op loopafstand. Geen franjes, maar gewoon goed voor wat het moet bieden.

Datum van verblijf: augustus 2019
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Martijn_DJ
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
EdgarDosSantos, Gerente geral van My Story Hotel Vila Nova, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019
Google-vertaling

Dear Mr. Martijn_DJ,

The Vila nova hotel team would like to thank you for your preference. Thank you for taking the time to rate and write about your positive experience with us.
The review above is very detailed , and very important and relevant for those who intend to visit and stay with us.


Kind Regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 augustus 2019 via mobiele applicatie

Voor een 3 sterren hotel op zich prima, maar je wordt slecht geïnformeerd. Het blijkt dat je achter het hotel kunt parkeren (tegen betaling), dat wordt niet vermeld bij het inchecken. Het betaald parkeren voor de deur is slecht aangegeven met als gevolg een bekeuring van 70 euro! Beetje jammer.
De wijn van de kaart is niet voorradig en als je een Heineken besteld krijg je een lokaal biertje. Het kluisje op de kamer kan niet op slot. Verder is het personeel wel aardig en de kamers zijn schoon.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank steef2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
EdgarDosSantos, Gerente geral van My Story Hotel Vila Nova, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019
Google-vertaling

Dear Sir/Madam , We would like to thank you for staying at the Vila Nova Hotel. Regarding your comments on the review above , we consistently inform every guest and visitors about simbolic fee of 4 € per day to use our indoor Parking. The parking in front of the hotel is managed by the city council and therefore out of our jurisdiction unfortunately. we have wine and the bar menu available in every table inside the bar and lobby área. We confirm that we have Heineken available for guests and visitors. The room safe is available and free of charge and we wished that you have informed us about any challenges with the safe , as we would be delighted to assist you.


Kind Regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 augustus 2019 via mobiele applicatie

Voor een 3 sterren hotel op zich prima, maar je wordt bij het inchecken niet goed geïnformeerd. Het blijkt dat voor de deur betaald parkeren is, dit is zeer slecht aangegeven. Je kunt achter het hotel parkeren, daar kwamen wij achter toen we een bekeuring hadden. Beetje jammer dat dit niet door de receptie was gemeld.
De wijn van de kaart is niet voorradig en als je Heineken besteld krijg je een lokaal biertje. Verder is het personeel wel aardig. De kamers zijn schoon verzorgd.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank toost2016
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
EdgarDosSantos, Gerente geral van My Story Hotel Vila Nova, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019
Google-vertaling

Dear Sir/Madam , We would like to thank you for staying at the Vila Nova Hotel. Regarding your comments on the review above , we consistently inform every guest and visitors about simbolic fee of 4 € per day to use our indoor Parking. The parking in front of the hotel is managed by the city council and therefore out of our jurisdiction unfortunately. we have wine and the bar menu available in every table inside the bar and lobby área. We confirm that we have Heineken available for guests and visitors. The room safe is available and free of charge and we wished that you have informed us about any challenges with the safe , as we would be delighted to assist you.


Kind Regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 mei 2019 via mobiele applicatie

Op onze trip naar de Azoren verbleven wij in dit hotel. Schone ruime kamers, goed ontbijt en een behulpzame receptie. Je kan s avonds gezellig zitten, wat drinken/eten.Tip boek hier je auto om te huren.

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Floor O
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Diogo C, Front Office van My Story Hotel Vila Nova, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2019
Google-vertaling

Dear Sir/Madam We would like to thank you for choosing the Vila Nova hotel for your holidays in Ponta Delgada. We are happy to verify that we you have enjoyed our attentive and genuine service ,thank you for taking the time to write about your experience at the Vila Nova Hotel, we.hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Kind Regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 mei 2019

Mooi hotel op het eiland Sao Miguel, het hotel is van een ouder generatie met een middelmatige keuken, alles in buffet vorm wat al gauw is afgekoeld. Op navraag wordt het in de magnetron opgepiept tot acceptabele warmte. Vriendelijk en erg behulpzaam personeel 100% tevreden wat dat betreft, schone kamers.

Kamertip: Kamers aan de voorzijde boven de 2e etage hebben zeezicht.
Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Henk B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Diogo C, Front Office van My Story Hotel Vila Nova, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2019
Google-vertaling

Dear Mr. Henk, , We would like to thank you for choosing our hotel for your holidays in Ponta Delgada, also for taking the time for writing about your stay. Our team is always eager to hear from our guests, compliments and suggestions, in the future if there is anything that we can improve we can action in the moment if you let us know. We hope to welcome you back in the future.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken