Henk B
Tilburg, Nederland

Mooie vakantie op de Azoren

Beoordeling van My Story Hotel Vila Nova
4,0 van 5 bollen13 mei 2019 beoordeeld
Mooi hotel op het eiland Sao Miguel, het hotel is van een ouder generatie met een middelmatige keuken, alles in buffet vorm wat al gauw is afgekoeld. Op navraag wordt het in de magnetron opgepiept tot acceptabele warmte. Vriendelijk en erg behulpzaam personeel 100% tevreden wat dat betreft, schone kamers.
Datum van verblijf: mei 2019
Kamertip: Kamers aan de voorzijde boven de 2e etage hebben zeezicht.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 17 mei 2019
Dear Mr. Henk, , We would like to thank you for choosing our hotel for your holidays in Ponta Delgada, also for taking the time for writing about your stay. Our team is always eager to hear from our guests, compliments and suggestions, in the future if there is anything that we can improve we can action in the moment if you let us know. We hope to welcome you back in the future.
1.2 km van My Story Hotel Vila Nova
  • Priceline
4.6 km van My Story Hotel Vila Nova
Meer hotels in Ponta Delgada bekijken
Beoordeeld op 2 oktober 2018

We hebben tien nachten in het hotel geslapen, met een kamer aan de stadskant. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, de kamers zijn schoon en worden dagelijks gereinigd. Wel veel geluid van buiten, de vliegtuigen die laag overkomen, maar ook wegverkeer en soms geschreeuw van buiten. Persoonlijk vonden wij dat niet zo erg, maar wij zijn vaste slapers. Ik denk dat de kamers aan de zwembadzijde rustiger zijn. Ideaal dat ze voor een paar euro per dag een eigen afgesloten parkeerplaats hebben, top. Ontbijt is prima en ook voor diner kun je prima terecht.

Kamertip: Kamers aan de zwembad-zijde zijn waarschijnlijk rustiger
Datum van verblijf: september 2018
Diogo C, Front Office van My Story Hotel Vila Nova, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2018

Geachte heer / mevrouw FransJ58,

Uw opmerkingen zijn erg handig voor toekomstige gasten.
We zijn erg blij met uw complimenten over ons vriendelijke personeel, kamer en parkeerplaatsen!

Het spijt ons echter voor de aspecten die minder dan perfect waren, zoals geluiden die van buiten komen door schreeuwen, auto's en vliegtuigen, zelfs met ruisonderdrukking widowns, die sleutelelementen zijn van onze service en zullen worden meegenomen in de beste overweging.

We danken u nogmaals voor uw medewerking en het delen van uw mening en hopen het voorrecht te hebben u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 23 september 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel, goede uitvalsbasis. Het ontbijt is elke ochtend hetzelfde maar helemaal prima. Alles wordt goed aangevuld. Als je tips nodig hebt om dingen te bezoeken nemen ze bij de receptie de tijd voor je en laten vanalles zien op de landkaart die je dan van ze krijgt. De huurauto hebben we achter geparkeerd. Er was altijd wel plek.
De kamers zijn prima. We zijn er verder weinig geweest, we waren hele dagen op pad.
De vliegtuigen vliegen vanaf 7:10 ‘s ochtends ongeveer over. Het maakt wat lawaai maar dan ben je mooi op tijd wakker. In Nederland is het dan tenslotte al 9:10 dus prima tijd om op te staan. ‘S nachts vliegen er geen vliegtuigen.

We zijn hier 8 dagen geweest en hebben het goed naar onze zin gehad!

Datum van verblijf: september 2018
Diogo C, Front Office van My Story Hotel Vila Nova, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2018

Geachte heer Zusenco

Uw opmerkingen zijn erg handig voor toekomstige gasten.
We zijn erg blij met uw complimenten over ons ontbijt, de kamers en het behulpzame personeel.

Het spijt ons echter voor de aspecten die minder dan perfect waren, zoals het lawaai van vroege vluchten op de luchthaven, die belangrijke elementen van onze service zijn en die zeer goed in overweging zullen worden genomen.

Beoordeeld op 21 augustus 2018

Wij logeerden hier 14 nachten. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum en niet ver van het vliegveld. Prima ligging.

Ontvangst prettig en efficiënt. Paspoort kopie is voldoende. Geen copy credit card nodig. Indoor parkeren 4 euro per dag.

Mooie kamer met Airco en uitzicht op zwembad en zee. Wel regelmatig veel vliegtuiglawaai. Douche is in orde.
Klein balkon. Kamer is wel wat gehorig.

Ontbijt buffet, oké en meestal goed aangevuld. Met, als je wilt verse espresso koffie.
Prijzen in de bar zijn redelijk. Fles wijn al vanaf 10,50. Vriendelijk.

Met 5 euro borg slotje voor kamersafe.

Pas op: flessen water op de kamer is niet gratis en blijkt 2 euro te kosten. Na 10 dagen vinden we plotseling een kaartje met die prijs. Nergens enige notitie eerder. Bij de receptie wordt dit uiteindelijk wel van de rekening afgetrokken. Met een boos gezicht.

Soms komt er rook ook via de airco naar binnen. Gangen stinken regelmatig naar sigarettenrook.

Soms werkt het Internet werkt niet en wordt je naar een betaalsite verwezen. Type dan naam “vilanova” en password “vilanova” in (kleine letters) en je kunt weer gratis internetten.

Het personeel bij balie is niet erg klantbericht. Een probleem ligt altijd bij de klant. B.v. geen actie bij rook via de airco. U zult de balkondeur wel open hebben staan. Bij binnenkomst en weg gaan krijg je geen enkele aandacht van de balie. Erg ongeïnteresseerd. Terwijl het restaurant/bar/kamer personeel erg vriendelijk en zorgzaam is.

Naast hotel is een geldautomaat.

Getapt lokaal bier aan het zwembad is 3.50 euro i.p.v. 5.50. Vraag dit bier ook aan de bar.

Op de laatste avond enorme herrie langdurig van vanaf het zwembad bij de buren. Tot laat in de nacht word je uit je slaap gehouden Er wordt laks actie ondernomen. Baliemedewerkers vinden dat kennelijk niet zo erg.

In het algemeen: Prettig hotel, wel met aandachtspunten vooral van de baliemedewerkers.

Kamertip: Aan de zwembadkant beter uitzicht. Wel vliegtuig lawaai. Vraag om werkende airco
Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel. Geen airco op de kamers maar was naar ons idee ook niet nodig, balcondeuren 's avonds open en het is koel genoeg. Kamer en vooral badkamer erg schoon, heel fijn! Enige minpunt is toch wel geluidsoverlast van de vliegtuigen. Ontbijt voor de rest zeer uitgebreid, top! Koffie is alleen geen aanrader en het personeel is niet erg vriendelijk. Al met al prima hotel.

Datum van verblijf: augustus 2018
Diogo C, Front Office van My Story Hotel Vila Nova, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2018

Geachte heer / mevrouw Merel

Uw opmerkingen zijn erg handig voor toekomstige gasten.
We zijn erg blij met uw complimenten over ons ontbijt en netheid.

Het spijt ons echter voor de aspecten die minder dan perfect waren, zoals de geluiden van de vroege ochtendvlucht en de A / C-problemen, die belangrijke elementen van onze service zijn en die zeer goed in overweging zullen worden genomen.

Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Buiten het drukke centrum van Ponta Delgada ligt het hotel en restaurant.
Wij hebben alleen ontbeten maar diner (buffet) is ook mogelijk voor 20 euro per persoon excl drinken.
Pas op met op straat parkeren voor bekeuringen. Voor 4 euro per dag kun je de auto achter het hotel parkeren. Voldoende plaats.
Vliegtuigen komen wel over hotel maar niet in de nacht. Je hebt er maar weinig last van. Sao miguel is te mooi om op je hotelkamer te blijven.

Geachte heer Wilbert

Uw opmerkingen zijn erg handig voor toekomstige gasten.
We zijn erg blij met uw complimenten over ons ontbijt en onze locatie.

Het spijt ons echter voor de aspecten die minder dan perfect waren, zoals vluchtgeluiden die de hele dag duren, die belangrijke elementen van onze service zijn en die zeer goed in overweging zullen worden genomen.