Beoordeeld op 8 mei 2019

Mooi hotel, nette kamers. Badkamer verouderd, nog geen douche maar bad met douchegordijn. Wel netjes. Wij hadden door een groepsreis elke avond buffet, ik vond het minder. Veel van hetzelfde en niet altijd warm opgediend.

Kamertip: Overal rustige kamers, probeer niet aan de lift te slapen.
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 23 april 2019

Dichtbij de luchthaven aan de rand van het centrum van Ponta Delgada. Vriendelijk personeel. Ruime propere kamers met goed sanitair. Fraaie tuin en zwembaden ( binnen en buiten) Openbare parkeergarage onder het hotel. Goed uitgebreid ontbijtbuffet.
Ik kan het hotel zeker aanbevelen. Twee kritiek/verbeterpunten: de onhygienische vloerbekleding vol vlekken vervangen door een glad oppervlak. De warme afdeling van het avondbuffet is veel te koud.
De nabijheid van de luchthaven stoort niet en de transfer wordt hierdoor aangenaam kort.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 15 april 2019

groot hotel met grote kamers, mooie tuin en op tien minuten rijden van de luchthaven, waar je overigens geen last van hebt. Het ontbijt is ook goed en uitgebreid. je bent op een paar minuten overal bij, de haven en de leuke smalle straatjes.

Kamertip: wij zaten op de derde verdieping en het was heel rustig
Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 16 oktober 2018

Prima hotel, op goede locatie, 10 minuten lopen naar haven. Mooie kamers met goede bedden, brandschoon. Moderne badkamer. Ontbijt was goed met voldoende keuze. Eenmalig gebruik gemaakt van buffet in de avond, vonden wij iets minderen en aan de dure kant. Zwembad met rondom voldoende ligbedden. Voldoende plek in parkeergarage onder het hotel.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 16 september 2018

Mooi hotel. Jammer van de twee vliegtuigen om kwart over zeven in de ochtend. Mooie tuin.. Ontbijt en diner prima. Wel iets meer soorten fruit bij ontbijt. Geen kluisje op kamer.. Mooi dicht bij het centrum en strand

Datum van verblijf: september 2018