Beoordeeld op 11 juli 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijke verwelkoming. Alles snel geregeld. Goede kamers. Zeezicht. Alles netjes. Badkamer van alles voorzien. Ontbijt goed, maar mocht meer variatie inzitten. Als je 5 dagen hier bent, verandert er zeer weinig. Geen choco pasta. Onthaal zeer behulpzaam. Ze regelen alles wat je vraagt. Bar werkt goed maar traag. Alleen spijtig dat je voor elke handdoek die je buiten het hotel- zelfs eigen zwembad- gebruikt 2 € huur moet betalen. Goede ligging is hier zeker pluspunt.

Datum van verblijf: juli 2019
Maria P, Gestor de Relações Públicas van Hotel Marina Atlântico, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2019

Dear 528stefanc,

Thank you for taking the time to write your review. We at our Hotel strive to provide our guest with the best level of service. While we are pleased to read that you enjoyed the hotel as for the service of our staff, and rooms . Your feedback will be used as a tool in our efforts to strive for continued improvement. As for the towels, probably was a misunderstanding, we only charge the towels for outside the Hotel, as for inside of our pool is free. We hope to have the opportunity to host you again in the future.

Beoordeeld op 18 juli 2018

Gelegen recht tegenover de haven van Ponta Delgada. Kamers met zeezicht en kamers met stadzicht zijn beschikbaar. De kamer met badkamer was mooi en netjes ingericht. Het ontbijt en avondmaal worden opgediend in buffetvorm. De kamers met zeezicht hebben wat meer geluidsoverlast vanwege het verkeer.

Kamertip: Kamers met zicht op de stad zijn rustiger gelegen.
Datum van verblijf: juli 2018
Maria P, Gestor de Relações Públicas van Hotel Marina Atlântico, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2018

Dear Anne- Marie V

Thank you very much for sharing your experience with us.
We are pleased to know that you liked your stay, mentioning our location, Breakfast and dinner.
Anyway we hope to see you soon at our Hotel.

Beoordeeld op 7 januari 2017

kamer voldoende tot goed, prima bedden. ontbijt goed
schoonmaak iedere dag, twee keer per week verschoning van de bedden. personeel was zeer behulpzaam en regelde ook vervoer buien de excursies. in de buurt van het hotel winkels en bezichtigingen op loop afstand. De weg oversteken en je was bij de haven, waar je verschillende mogelijkheden had om naar de dolfijnen en walvissen te kijken, ook waren daar gezellige restaurantjes.

Kamertip: was bij ons geregeld vanwege de georganiseerde reis. het hotel lag dicht bij de haven
Datum van verblijf: oktober 2016
Maria P, Guest Relations van Hotel Marina Atlântico, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2017

Dear Ria,

We appreciate your recent stay and feedback. Our teams work hard to ensure our guests find their stay of value in every way from services to amenities and accommodations.
We hope to see you in near future at our Hotel Marina Atlántico .

Beoordeeld op 3 september 2016

Erg mooi hotel. 50 meter van het water. Leuk zwembad, sauna en stoombad. Helaas liepen er wel wat beestjes (torretjes?) door het stoombad. Erg mooie kamer. Er liep iemand mee naar de kamer voor de koffers. Uitgebreide informatie van diverse touroperators aanwezig (meerdere mappen in meerdere talen). Ontbijt was niet verkeerd, maar ik had dit luxer verwacht in relatie tot de rest van het hotel. Helaas wel smerige koffie bij het ontbijt (en ik ben veel gewend)

Datum van verblijf: augustus 2016
Maria P, Guest Relations van Hotel Marina Atlântico, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2016

Dear Guest,
Thank you for taking your time to review our Hotel. Your comments are indeed valuable to us and we are pleased that you liked out Hotel , as for the rooms, services and our amenities
We sorry to hear your comment about the bugs Please rest assured that we will do it our best to resolve that issues.
Anyway we look forward to welcoming you back at our Hotels.

Beoordeeld op 16 augustus 2016 via mobiele applicatie

Na het povere hotelaanbod op andere eilanden is dit luxe en restaurant ten top. Tip boek zo hoog mogelijk voor het zeezicht een de redelijk drukke baan voor het hotel. De gratis parking is meegenomen al moet je de werkwijze even bestuderen. Zeer goede keuken als je even genoeg hebt van de traditionele restaurantjes en even duur (goedkoop) Dranken zijn iets duurder maar je zit dan ook in een 4 sterren hotel met zicht op de haven.

Datum van verblijf: augustus 2016
Maria P, Guest Relations van Hotel Marina Atlântico, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2016

Dear Guest,
First we want to thank you for taking the time to share your constructive feedback , we are delight that our Hotel reached your expectations as for our location, view, restaurant and bar
We look forward to the pleasure of welcoming you back to our Hotels.