Beoordeeld op 3 september 2016

Erg mooi hotel. 50 meter van het water. Leuk zwembad, sauna en stoombad. Helaas liepen er wel wat beestjes (torretjes?) door het stoombad. Erg mooie kamer. Er liep iemand mee naar de kamer voor de koffers. Uitgebreide informatie van diverse touroperators aanwezig (meerdere mappen in meerdere talen). Ontbijt was niet verkeerd, maar ik had dit luxer verwacht in relatie tot de rest van het hotel. Helaas wel smerige koffie bij het ontbijt (en ik ben veel gewend)

Datum van verblijf: augustus 2016
Maria P, Guest Relations van Hotel Marina Atlantico, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2016

Dear Guest,
Thank you for taking your time to review our Hotel. Your comments are indeed valuable to us and we are pleased that you liked out Hotel , as for the rooms, services and our amenities
We sorry to hear your comment about the bugs Please rest assured that we will do it our best to resolve that issues.
Anyway we look forward to welcoming you back at our Hotels.

Best Regards,

Beoordeeld op 16 augustus 2016 via mobiele applicatie

Na het povere hotelaanbod op andere eilanden is dit luxe en restaurant ten top. Tip boek zo hoog mogelijk voor het zeezicht een de redelijk drukke baan voor het hotel. De gratis parking is meegenomen al moet je de werkwijze even bestuderen. Zeer goede keuken als je even genoeg hebt van de traditionele restaurantjes en even duur (goedkoop) Dranken zijn iets duurder maar je zit dan ook in een 4 sterren hotel met zicht op de haven.

Datum van verblijf: augustus 2016
Maria P, Guest Relations van Hotel Marina Atlantico, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2016

Dear Guest,
First we want to thank you for taking the time to share your constructive feedback , we are delight that our Hotel reached your expectations as for our location, view, restaurant and bar
We look forward to the pleasure of welcoming you back to our Hotels.

Best Regards,

Beoordeeld op 27 mei 2016 via mobiele applicatie

Beste galao van t eiland, lekker warm, mooi gedoseerd,in laagjes en heerlijke melk kraag, na het zwemmen dol-fijne ervaring gehad. Super Scooby team op t land en fantastisch weer, relax zetels in t hotel waren welkom na onze splash tussen de vlugge beestjes en baby s in overvloed.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 24 april 2016

Keurig, comfortabel hotel aan de kade, met uitzicht op de cruiseschepen. Smaakvolle inrichting met gezellige zithoeken en bar. We hadden frontaal zeezicht, wel wat straatlawaai. Wandelafstand van een paar goede restaurants. Goed adres voor uitgangspunt voor excursies, wandelingen (openbaar vervoer voor de deur). Keurig ontbijt, en werkelijk uitstekende snelle WiFi, ook op de kamers. Toch niet te vergeten: goede bedden. Beetje kleine badkamer. Ondergrondse parkeergarage.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 19 september 2015

Mooi hotel aan de levendige jachthaven van Ponta Delgada. Geen buitenzwembad maar net over de straat het gemeentelijke zwembad. Priveparking voorzien. Uitgebreid en lekker ontbijt. Alle kamers hebben zeezicht.

Datum van verblijf: juli 2015