Beoordeeld op 2 juli 2016

Het hotel is prima, eten uitstekend, zwembad etc. Minpuntje zijn de kamers. Vieze vloerbedekking en oude bedden. Badkamer is prima. Hotel zit midden in het stadje dus genoeg restaurantjes in de buurt. En je zit zo aan de kust. 5 minuten lopen.

Datum van verblijf: juli 2016
sofianoronha2014, Técnica Superior de Comunicação e Marketing van Hotel do Colegio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2016

Thank you for your review.

We can see we didn't quite meet your expectations. We are preparing a renovation so, we're paying extra close attention to our customers concerns with the facilities. We hope we get a second chance to dazzle you!

Beoordeeld op 28 september 2015 via mobiele applicatie

Via TUI een vakantie geboekt naar Ponta Delgade. Do Colegio is een van de enige hotels welke niet zo groot is. Wij houden van kleinschalig. Dit hotel ligt in het centrum van de kustplaats. Echter totaal geen last van de drukte uit de stad. Binnen 5 minuten lopen ben je in de haven, van waar verschillende uitstapjes vertrekken en voldoende goede eetgelegenheden zijn. De kamers zijn ruim en karakteristiek (zoals bij het pand hoort). Toch voldoen zij aan de normen van de huidige tijd. Badkamer is prima. Schoon en modern. Helaas was de afwatering van de douche/ het bad minder, waardoor de badkamer elke keer onder water stond. Ontbijt was goed, niet uitgebreid. Restaurant van het hotel is ook goed. Lokale gerechten en wijnen op de kaart. We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad. Al met al komen wij hier zeker terug om de rest van het eiland te ontdekken!

Datum van verblijf: september 2015
sofianoronha2014, Communication Department van Hotel do Colegio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2015

Thank you very much for your review!

We are really, really glad you want to come back to explore the rest of the island. We hope to see you again soon!

Beoordeeld op 23 augustus 2015

Hotel op loop afstand van centrum. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
De kamer die wij hadden, was niet zo groot.
Klein zwembad beschut tussen muren, water was wel aan de frisse kant, omdat er weinig zo'n komt. Restaurant waar je tegen redelijke prijs kunt eten. Cafetaria waar je overdag iets klein kunt eten.

Datum van verblijf: juli 2015
sofianoronha2014, Communication Department van Hotel do Colegio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2015

Hello!

Thank you for your review! We're very glad your stay here with us was pleasant.

We hope to see you again in a near future.

Beoordeeld op 24 juli 2015 via mobiele applicatie

Ik zit nu te puffen in dit voor de rest mooi uitziend hotel .Ongeveer 30 graden op de kamer.Airco van 16 kamers stuk.Herstelstukken moeten uit buitenland komen.Kan nog lang duren.Kregen wel een koude cola ter compensatie.Voor een diabetespatient irrs dit niet interessant.Nog 3 dagen puffen en ik mag naar huis!Leuk is anders.Slechte afsluiter van vakantie!!!!!

Datum van verblijf: juli 2015

Thank you for your review.

We are very sorry you had such a bad experience at our Hotel. We did have a big problem with the air conditioning that took a while to solve. We hope your bad experience didn't ruin your stay in the Azores.

Beoordeeld op 28 juni 2015

Fantastisch hotel met alle gemakken die je kunt verwachten van een vier sterren hotel maar tegelijkertijd ook de vriendelijkheid en persoonlijkheid die vaak ontbreekt bij vier sterren hotels. Dit kleinschaliger hotel biedt dit comfort wel! Hele ruime kamers, geen balkon!
Prima WiFi verbinding in het gehele hotel, ook op de kamer! Ook het restaurant heeft heerlijke gerechten voor weinig geld.

Het zwembad ligt echter niet binnen zoals op veel sites staat vermeld maar in een binnenplaatsje omgeven door de vier hoge muren van het hotel. Heel intiem dus maar het nadeel is wel dat zonder verwarming het water niet makkelijk vanzelf door de zon opwarmt. Die staat er namelijk maar een klein gedeelte van de dag op te schijnen. Even zo goed vond ik het heerlijk zwemmen!

Kamertip: Rustig en toch centraal, vriendelijk!
Datum van verblijf: juni 2015
  • Reistype: Reisde alleen

Thank you very much for your great review! We're glad you had a pleasant stay and hope we can see you again in a near future.