“Superleuk en alle dieren gezien!!”

MobyDick Tours - Whales & Dolphins Watching
Geclassificeerd als nr. 7 van 24 Boottochten en watersporten in Ponta Delgada
5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige tour! Wel oppassen als je gevoelig bent voor zeeziekte ( zoals ik..) maar ondanks dat hebben we eerst heel veel prachtige dolfijnen gezien en daarna ook nog verschillende walvissen van heel dichtbij( ook kalfjes)! Het was prachtig weer en de tocht duurde wel vijf uren. De kapitein heeft passie voor zijn vak en voor de natuur! Als je walvissen en dolfijnen wilt zien hier boek dan een tour bij Moby Dick.

4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk stond whale watching niet op onze planning, maar omdat we toch tijd over hadden hebben we een tour geboekt bij Moby Dick. Een van de beste besluiten deze vakantie!! Ontzettend genoten van de walvissen en dolfijnen die we tegen zijn gekomen. De crew heeft er duidelijk verstand van en geeft heldere toelichting. Hun enthousiasme bij het spotten van een walvis of als er een staart aan komt is zeer aanstekelijk. Ik kan me niet voorstellen dat je vanaf een boot dichter bij dolfijnen komt dan hier.

23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 22/08/2018 hebben wij een rondvaart gedaan met deze boot. Om 9u vertrokken en om 13u terug aan land gekomen. 40€ p.p. Een fantastische ervaring! Heel veel dolfijnen gezien die super dicht bij de boot komen. De kapitein is zelf echt gepassioneerd en het lijkt alsof hij de dolfijnen nog meer wil zien dan wij. De man neemt echt de tijd om de dolfijnen en walvissen op te zoeken en weet wat hij doet. Wij kunnen MobyDick tours alleen maar aanraden aan iedereen die hier op vakantie komt! Elke eurocent waard!

22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op goed geluk op deze boot gestapt. Fantastische ervaring met dolfijnen! En de skipper gepassioneerd door de zee en zijn bewoners met een duidelijke uitleg, heb alvast wat bijgeleerd. Klimaat veranderingen laten zich ook in se are zien. We hebben geen walvis gezien maar dat is de natuur, ze laten zich niet sturen.

Bekijk meer beoordelingen
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Moby Dick is een aanrader. Je vaart rustig op zoek naar dolfijnen en walvissen. Prima boot en genoeg zitplaatsen.
Heerlijk relaxed.

Reizigers die MobyDick Tours - Whales & Dolphins Watching bekeken, bekeken ook

Ponta Delgada, São Miguel

In MobyDick Tours - Whales & Dolphins Watching geweest? Deel je ervaringen!