“Beste restaurant van Ponta Delgada!”
Beoordeling van Otaka

Otaka
Geclassificeerd als nr. 3 van 226 Restaurants in Ponta Delgada
14 september 2018 beoordeeld

Vanwege veel positieve recensies op Tripadvisor hier terecht gekomen. Gekozen voor een sharing tasting menu, 8-gangen voor 30euro per persoon. Niet echt goedkoop maar beslist waard gezien de kwaliteit die je voorgeschoteld krijgt. Bijzondere en smaakvolle gerechtjes. Daarnaast kun je ook kiezen uit diverse uitstekende en betaalbare wijnen. Wanneer je in Ponta Delgada bent, of zelfs elders op het eiland, zeker hier gaan eten! Wel reserveren.

10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben bij Otaka zeker lekker gegeten, maar vonden de prijs eerder wat te hoog. De bediening was correct.

4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Man! Wat hebben wij genoten van dit moderne fusion japans restaurant.

Keuze uit diverse ala carte gerechten,
Of menu’s (€40)(€30)(€20) ( shares plates)

Nette wijnkaart met aardig wat keuzen.
Ook wat moderne cocktails,sake en G-T’s

Vriendelijk attent personeel.

Open keuken met een moderne in gerichte zaal

Reserveer voor tijdig! Want zitten vaak al een week vol!

Voor een avondje tafelen (shift 2 = 21:30) zou ik deze zaak aanbevelen!

3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je bij Otaka wilt eten moet je van tevoren reserveren, want het zit 7 dagen in de week vol.
Wij zijn hier twee keer wezen eten. We kozen voor het duurste meergangen menu (€ 40,— pp) en werden verrast met heerlijke hapjes van verse vis en vlees met bijzondere smaakmakers erbij. Groot respect voor de nog jonge chef die zo kan toveren met smaken! De bediening is heel vriendelijk en behulpzaam. De tweede keer dat we hier waren was de bediening wat rommelig. Dit komt volgens ons omdat ze de avond in twee delen hebben gesplitst. Wij moesten om half 10 aanwezig zijn, maar omdat niet alle klanten om klokslag half 10 opstaan duurde het erg lang voor iedereen een tafeltje had. Het eten was net als de eerste keer heerlijk trouwens. Echt een aanrader, dit restaurant

28 augustus 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten, tafel gedeeld met leuk gezelschap. Het eten was van hoge kwaliteit en heel apart. Wij hadden het menu en elk gerecht was een verrassing

Reizigers die Otaka bekeken, bekeken ook

Ponta Delgada, São Miguel

In Otaka geweest? Deel je ervaringen!