“Aanrader!”

Keukens: Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 augustus 2018 beoordeeld

Diner bij Boca de cena. Het restaurant ligt wat achteraf. Het advies is om in ieder geval vooraf wel te reserveren. Wij deden dat niet maar stonden bij opening voor de deur en hadden geluk. Allemaal erg lekker en verzorgd. Gegrilde garnalen in kruiden samen gedeeld en daarna rosbief met knoflook mayonaise. Met koffie en 2 glazen wijn 60 euro. Het restaurant is wel een beetje “shabby”. Kapotte placemats en bobbelende vloerbedekking op de vloer. Maar omdat het licht gedempt is, stoort dat niet.
De bediening wordt geheel alleen door de eigenaar verzorgd en er staat 1 kok in de keuken. Erg knap hoe de span alles vlot en goed geregeld krijgt. Qua eten een echte aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onder het genot van relaxte jazz muziek op de achtergrond en een lekker fris wijntje, gaf de kok annex ober ons goede gerechten.

Omdat wij de eerste waren in het restaurant gunde de ober ons nauwelijks rust met eten en volgden de gangen elkaar heel snel op.

Een amusante en markante chef zorgde er echter ook dat je je snel op je gemak voelt.

Wij hadden beiden de tonijn steak. Die smaakte heel goed, maar wel jammer dat hij aan de binnenzijde ietwat koud was. Misschien iets minder haasten?

Datum van bezoek: mei 2018
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op goed geluk een tafel weten te bemachtigen bij Boca de Cena. Een aanrader is om te reserveren, want het is een geliefd restaurant bij zowel locals als toeristen. Zodra je binnenkomt oogt het wat donker, maar wel heel sfeervol. Je wordt bijzonder vriendelijk geholpen door de kok van dit restaurant. Dit is ook het ENIGE personeelslid die je in de zaak ziet. Echt een manusje van alles. We hebben de garnalen, tonijn en filet mignon gegeten en het was allemaal ontzettend lekker!!

Datum van bezoek: april 2018
17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat we niet redden gereserveerd, konden we nog net een tafel krijgen. We kregen goed advies bij onze keuze. Personeel was zeer vriendelijk. Eten was verrukkelijk. Heel goed bereid en flinke portie. Ook wijn paste er erg goed bij. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: april 2018
28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Absolute aanrader!!
Vanwege de tripadvisor recensies toch geprobeerd -zonder reservering- of we hier terecht konden. Ricardo onthaalde ons uiterst vriendelijk en had nog een tafeltje vrij, hoera! Restaurant ziet er sfeervol uit met rustige muziek op de achtergrond.
Ricardo was zeer vriendelijk ook toen ik aangaf dat ik die dag ziek was geweest en wat rustiger aan wilde doen qua eten. Hij heeft toen speciaal voor mij iets anders gemaakt dan wat er op de kaart stond. Mijn vriend had de tonijn gekozen, deze was zeer smakelijk en goed bereid. Als dessert koos hij cheesecake, deze was verrukkelijk. Prijs ligt hoger dan het gemiddelde, maar je krijgt er ook echt wat voor terug!!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Boca de Cena bekeken, bekeken ook

Ponta Delgada, São Miguel

In Boca de Cena geweest? Deel je ervaringen!