Beoordeeld op 31 juli 2018

Prima hotel met uitgebreid ontbijtbuffet, veel vers fruit. Uitstekend, vriendelijk en behulpzaam personeel. In tegenstelling tot andere commentaren bij ons elke dag verse lakens en handdoeken. Zelfs na uitchecken kregen we nog handdoeken om aan het zwembad of in de tuin te liggen tot het tijd was om naar het vliegveld te gaan. 15 min stappen van het centrum

Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie

Hotel met veel gebreken..geen terras aan de kamers..handdoeken worden niet ververst..Geen wifi..zelfs geen bruikbare wifi in inkomlounge.
bijlange geen 4 sterren waard.
Ligging op 15 min wandelen van het centrum in een onaardige buurt..

Beoordeeld op 19 juli 2018 via mobiele applicatie

Vierde hotel op de Azoren en by far het slechtste. Bij aankomst direct naar een ander (veel beter) hotel gestuurd met de mededeling dat we de volgende dag terug moesten komen wegens ‘problemen op een verdieping’. Volgende dag alsnog ingecheckt en een kamer gekregen met daarin twee twijfelaars i.p.v. een normaal tweepersoonsbed zoals we geboekt hadden. Leuk hotel voor als je zakelijk en koud een nacht ergens moet verblijven.

Beoordeeld op 1 juli 2018 via mobiele applicatie

Toen we aankwamen, bleek er geen kamer voor ons te zijn. We moesten 2 dagen naar een ander hotel. Dit ging wel gepaard met betaling van de taxikosten en een dinerbon voor het hotel bij terugkomst (5resterende dagen).
De kamer is een beetje verouderd. Matras niet echt top en douche komt erg weinig water uit. Helaas werkte de WiFi niet in de kamer. Het personeel is top. Erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer werd iedere dag schoon gemaakt. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de zwembaden en diner iedere avond. Ontbijt is prima. Wel massaal. Misschien zijn wij niet geschikt voor een groot hotel, omdat we alleen slapen en verder op pad zijn.

Beoordeeld op 26 juni 2018 via mobiele applicatie

De eerste geboekte nacht was er een overstroming. We werden naar een ander hotel gestuurd. Dat was goed geregeld. De kamers schoon en netjes. De airco defect zodat we de ramen open hadden. In de nacht aan een drukke doorgaande weg erg veel lawaai. WiFi heeft slecht signaal vaak kan je je niet aanmelden. Als je erop bent valt de WiFi binnen een kwartier meerdere keren uit.

Datum van verblijf: juni 2018