Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.018)
Beoordelingen filteren
1.018 resultaten
Waardering van reizigers
728
206
60
11
13
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
728
206
60
11
13
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.018 beoordelingen
Beoordeeld op 24 september 2019

het design hotel, is schitterend, heeft een zeer mooie ligging, ontbijt is prima en goed georganiseerd alle medewerkers zijn zeer behulpzaam en professioneel, de kamers werden elke dag gepoetst en zelfs in de vooravond nog een koekje op de kamer met een check-up als er nog iets nodig was, klanten zijn hun grootste zorg, doe zo verder. Bedankt!

Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank wim v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Filipe P, Gerente de relações com clientes van Azor Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2019
Google-vertaling

Dear Wim V,

We would like to thank you the review and rating after your stay at our hotel.

Obrigado !

It's the result of a daily work and dedication from the staff with the proposal of giving a great experience to our guests.

We hope to see you soon.

Regards
Filipe Pacheco
Sales Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 juli 2019 via mobiele applicatie

Leuk ingericht hotel met mooie, ruime kamers . service restaurant ( a terra) echter niet goed , personeel is niet attent (brood , drank, vergeten, huiswijn gevraagd en dure wijn gekregen en aangerekend) personeel receptie is wel zeer vriendelijk en attent. zalige massage gehad in de nieuwe Spa. Algemeen hadden we een leuk verblijf hier

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Sigie1979
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Filipe P, Gerente de relações com clientes van Azor Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019
Google-vertaling

Dear Sigie,

I would like to thank you the review, all the remarks and notes you give us after the experience with us.

This is the best way to measure our work and our hotel. It's also the way we can improve all our procedures and guest service.

We hope to welcome you again at Azor

Regards
Filipe Pacheco
Deputy Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 oktober 2018 via mobiele applicatie

Dit is het beste hotel waar wij ooit geweest zijn. Schoon,prachtige kamers allemaal met ruim balkon en prachtig uitzicht over de haven. Heel apart maar ontzettend lekker eten. Zo aten wij oa barracuda,zwaardvis,octopus,badilicumijs,kaas/baconijs en ga zo maar door. Personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ze regelen alles voor je. Voor mijn invalide moeder hebben ze zelfs thuiszorg geregeld. Alles was helemaal top! Echt een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank JolandaK379
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Filipe P, Diretor de vendas van Azor Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2018
Google-vertaling

Dear Jolanda,

In behalf of the staff i would like to thank you the review and words.

For us is always a pleasure to welcome our guests, to prepare the best stay for them and to have the excellent feedback after the stay is the best reward we can have.

We hope to see you at Azor.

Regards
Filipe Pacheco
Sales Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 oktober 2018

Dit hotel is goed bevallen. We hebben er goed geslapen op goede bedden in een rustige omgeving.De kamer had een leuk, klein balkon met uitzicht op de haven. De minibar op de kamer mag gratis worden gebruikt iedere dag. Het ontbijt is niet bijzonder en op de bestelde koffie moet soms lang worden gewacht, ook als er niet veel gasten aanwezig zijn in het restaurant. Het zwembad van het hotel is erg klein; we hebben daar ook geen gebruik van gemaakt.

Datum van verblijf: september 2018
1  Bedank EllenenEddy
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Filipe P, Diretor de vendas van Azor Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018
Google-vertaling

Dear EllenenEddy,

We would like to thank you the rating and review. We have taken good notes of the you comments and work on it for the future.

We hope to see you soon at Azor

Regards
Filipe Pacheco

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Door de mooie woorden op voorhand, had ik mijn kritische blik al klaar, maar ik kan er weinig woorden aan vuil maken. Het was subliem; zowel het eten (ontbijt en in de avond), als het design, de service en ook de andere faciliteiten. Iets duurder maar opmerkelijk beter!

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank Anneleen V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Filipe P, Diretor de vendas van Azor Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018
Google-vertaling

Dear Anneleen,

It's a good reward to read you had an excellent stay at Azor and had enjoy all the services at the hotel.

We hope to see you soon at Azor Hotel.

Regards
Sales Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken