Beoordeeld op 6 oktober 2018

Dit hotel is goed bevallen. We hebben er goed geslapen op goede bedden in een rustige omgeving.De kamer had een leuk, klein balkon met uitzicht op de haven. De minibar op de kamer mag gratis worden gebruikt iedere dag. Het ontbijt is niet bijzonder en op de bestelde koffie moet soms lang worden gewacht, ook als er niet veel gasten aanwezig zijn in het restaurant. Het zwembad van het hotel is erg klein; we hebben daar ook geen gebruik van gemaakt.

Datum van verblijf: september 2018
Filipe P, Diretor de vendas van Azor Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018

Dear EllenenEddy,

We would like to thank you the rating and review. We have taken good notes of the you comments and work on it for the future.

We hope to see you soon at Azor

Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Door de mooie woorden op voorhand, had ik mijn kritische blik al klaar, maar ik kan er weinig woorden aan vuil maken. Het was subliem; zowel het eten (ontbijt en in de avond), als het design, de service en ook de andere faciliteiten. Iets duurder maar opmerkelijk beter!

Datum van verblijf: augustus 2018
Filipe P, Diretor de vendas van Azor Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Dear Anneleen,

It's a good reward to read you had an excellent stay at Azor and had enjoy all the services at the hotel.

Beoordeeld op 17 augustus 2018

Dit hotel biedt alles wat men van een modern vijfsterrenhotel mag verwachten. De kamers zijn strak en ruim ingericht. De riante badkamer heeft een heerlijke grote regendouche en de toiletruimte kan men enigszins afsluiten. De WIFI is van uitmuntende kwaliteit. Er wordt via de aanwezige minibar gratis water en lokale frisdrank geboden. Er is ook een nespresso-machine aanwezig. De matrassen van het zeer ruime en brede bed zijn van uitmuntende kwaliteit, alsook de kussens. We hebben dus heerlijk geslapen !

Ontbijtbuffet van het hotel is met alles erop en eraan, zoals het hoort. Grote variatie aan lokale producten en je kan eiergerechten via 'live cooking' laten bereiden.

Hotel is goed gelegen aan zee en de jachthaven van de stad, op minder dan 10 minuten van de historische binnenstad. Wie niet wil dineren in het eigen heerlijke restaurant dat op hoog niveau kookt, heeft keuze te over in de nabije omgeving. Vele zaken zijn op korte wandelafstand.

Andere troeven van het hotel zijn het rooftopzwembad en ligstoelen van zeer degelijke kwaliteit. Op het dak is ook een soort van brasserie en hippe cocktailbar gevestigd. Deze drankjes zijn van uitmuntende kwaliteit. Nabij de lobby bevindt zich ook nog een soort van artisanale supermarkt met lokale producten van de eilanden.

Enkel de overnachtingsprijs van dit hotel vonden we wat aan de hoge kant. Met meer dan 200 euro per nacht voor een kamer met ontbijt, ben je een flinke hap uit je budget kwijt.

Maar voor wie het zich kan permitteren, is dit hotel zeker een aanrader ! Topklasse.

Datum van verblijf: augustus 2018

Dear Vincent,

Thank you for the rating and review about the experience you had with us.

It's good to know you will recommend it and you had a great stay.

Beoordeeld op 2 juli 2018 via mobiele applicatie

Modern hotel. De suite (kr. 501) was prachtig, modern ingericht en immens groot (ik schat zo’n 100+ m2), met mooi uitzicht over de haven. Het ontbijt is niet meer dan redelijk voor een dergelijk hotel.
Helaas viel het diner in het restaurant nogal tegen (zie bij Aterra.

Datum van verblijf: juli 2018
Filipe P, Diretor de vendas van Azor Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2018

Dear HSBL1,

Thank you for the review and rating. We regret that the experience at À Terra had not complete your expectations.

Beoordeeld op 16 juni 2018 via mobiele applicatie

Prima 5-sterren hotel met een prima service. Het personeel is vrij jong maar uiterst vriendelijk en behulpzaam. Hier en daar valt er misschien nog iets te leren; het ontbijt mag net iets uitgebreider voor een 5-sterren hotel en de afwerking van de kamer is mooi maar er is een streepje verf vergeten. Misschien moet je dit soort dingen met een korrel zout nemen, net als in veel Zuid-Europese hotels(!). Ik denk dat je op Sao Miguel, dat nog redelijk onontdekt is qua toerisme, je hier het beste hotel hebt gevonden. De slechtere reviews die je ziet hebben misschien meer met de mentaliteit van de schrijvers dan met het hotel zelf te maken. Wij als Hollanders zijn erg blij met onze keuze. Daarbij: neem vooral de club sandwich op het dak en ga verder lekker het eiland verkennen. Fijne vakantie!

Datum van verblijf: juni 2018
Filipe P, Diretor de vendas van Azor Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2018

Dear Guest,

Thank for this review and for rating.

I already share the review with the hotel team and they are happy to know you had a great experience with us.