Vandaag geopend: 10:00 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooi om te bezoeken.

Gelegen ietsje buiten het centrum van Horta. Goed bewegwijzerd. Voorzie ongeveer 1u30 om de tuin ... meer lezen

Beoordeeld op 6 augustus 2016

michielmaes
Hamme, België
Lees alle 94 beoordelingen

Beoordeeld op 6 augustus 2016

Gelegen ietsje buiten het centrum van Horta. Goed bewegwijzerd.
Voorzie ongeveer 1u30 om de tuin rustig te bezoeken. Na het bezoek hebben we er thee gedronken. De theeblaadjes werd door de dame van het onthaal rechtstreeks uit de tuin gehaald.
Zij maakte er daarna een lekkere thee van.

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 23 mei 2016 via mobiele applicatie

We vonden het zelf niet heel spannend, maar voor iemand die dit interesseert is het prachtig. Het leek nog een beetje onaf.

Datum van activiteit: mei 2016
Beoordeeld op 23 juli 2015

Het is een zeer gezellige tuim om eens te bezoeken. binnen in het gebouw heb je nog een kamer met info en nog een zaaltje met een film over de tuin zeer interresant om te volgen. zeer behulpzame en vriendelijke mensen die er werken

Beoordeeld op 25 september 2014

Heel veel bomen en planten. Een must. Naast de vuurtoren het hoogtepunt van dit deel van het eiland.

Datum van activiteit: september 2014
Beoordeeld op 8 september 2014

Het opzet van deze tuin is zeker goed. Er is een knap informatiecentrum, waar je een educatieve film te zien krijgt en een rondleiding door enthousiast personeel. De tuin zelf is nog vrij jong - vermoeden wij - want er zijn nog vele kale plekken te zien. De planten moeten duidelijk nog wat groeien. Er zijn op de Azoren mooiere tuinen te bezichtigen (Terra Nostra Garden en Jardim Antonio Borges om er een aantal te noemen).

Datum van activiteit: augustus 2014