Beoordeeld op 27 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangst, ruime schone kamer. Ontbijt is prima, verschillende soorten brood en beleg. Voor de kamer heb je 1 kaartje voor de deur en 1 voor de elektriciteit in de kamer. Jammer dat de schoonmaakster het kaartje meeneemt als ze de kamer heeft gedaan, want zo worden de spullen in de koelkast warm. Vanuit de kamer hadden we uitzicht op het eiland Pico.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 4 juli 2019

Dit hotel heeft 4 sterren, maar zou eigenlijk maar 3 sterren verdienen. Het ontbijtbuffet was snel uitgeput en er werd niets nieuws aangevoerd, terwijl ze in theorie nog een uur ontbijt moesten serveren. Ook het restaurant was niet echt een hoogvlieger. Wel vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 19 september 2018

Tijdens onze reis hier enkele dagen verbleven, dit was het enige hotel met iets van een warme en aangeklede uitstraling. Ja, meubels zijn versleten en hier en daar verdient het wat aandacht. Kamers waren prima, bedden waren goed, matras hard, maar prettig. Dagelijks in restaurant diner gebruikt, was prima, advies van wijn gekregen van collega van de mede-eigenaar, ook hier site medewerkers niets van de wijnen die geserveerd werden, jammer geen uitleg, beschrijving op wijn kaart. Ontbijt was prima. Dit hotel zou ik als aanrader willen betitelen. Vanuit balkon restaurant mooi uitzicht op Pico.

Kamertip: Boek kamer aan zee kant, alleen daar heb je uitzicht op Pico, geen kamer op 1e of 2e etage boeken, dit ligt nl. in souterrain.
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Hotel Horta heeft zijn sterren wellicht lang geleden gekregen, met name de kamers zijn erg oud. Maar ook de aanblik van het hotel van de hoofdingang niet echt opbeurend. Het tapijt in de gang en de kamer zat vol vlekken en het rook ontzettend muf. In de gang hebben ze meerdere geurstokjes opgehangen maar die konden de lucht niet bijbenen. Ondanks dat de schoonmaak de deuren open zet bij het schoonmaken, zijn de badkamers toch beschimmeld.
Qua vriendelijkheid is het afwisselend van wie je treft, de een is echt top en de ander niet.

Bij het zwembad is niemand aanwezig, voor drankjes moet je naar de 3e etage.

Verder hadden we pech dat we op de 1e etage zaten, we hebben ocean view geboekt maar keken tegen een schutting.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 14 juni 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel op loopafstand van de belangrijkste bezienswaardigheden. Wat verouderd, maar voldoet nog prima aan de huidige eisen. Mooi zwembad om aan het eind van de dag bij te komen. Goed ontbijtbuffet met veel fruit!

Datum van verblijf: juni 2018