Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Om te starten met het goeie nieuws: de locatie is top, hotel in een historisch fort met zicht op de haven en dichtbij centrum Horta.
Jammer echter dat er met deze toplocatie niet meer gebeurt. Prijs-kwaliteit echt niet ok. We kregen een kleine kamer die echt muf rook met een ouderwetse badkamer en zicht op een muur. Toen we hierover klaagden kregen we wel de dag nadien een upgrade naar een ruimere kamer met zicht op de haven. Nog steeds basic maar wel met terras en mooi uitzicht. Het ontbijt viel echt tegen, heel beperkt met koffie uit een grote thermos.
Kortom, locatie top maar voor de rest echt geen waar voor je geld.

Datum van verblijf: juli 2018
Manager_StCruz, General Manager van Pousada Forte da Horta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2018

Dear Lien B,

We would like to thank you for taking the time to share your feedback. Although gladly noted that you were impressed with our location, we were sorry to read that the room was not what you expected.

Our goal is to ensure that each one of our guests leaves our hotel with a feeling of satisfaction. We hope should your travels bring you back to the Azores, during the high season, that you would still consider Pousada Forte da Horta your hotel of choice.

Best regards,

Beoordeeld op 26 september 2017 via mobiele applicatie

Zeer leuke ontvangst .
Mooie ruime kamers, fijn uitgebreid ontbijt met terras indien gewenst.
Goed restaurant , fijne keuken
Fijne en goede bediening , veel tips om je uitstappen te plannen .
Badjassen op de kamer, fijn als je naar zwembad gaat
Ruime badkamer

Datum van verblijf: augustus 2017
Manager_StCruz, General Manager van Pousada Forte da Horta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2017

Dear Westhovens,

We appreciate your comments regarding your stay at Pousada Forte da Horta - Historic Hotel.

It's always a pleasure to read comments like yours.

We are happy to know that you enjoy the ambiance and the service.

I will share your comments with the Team, and I'm certain that they will be happy with your remarks.

Besta regards,

Beoordeeld op 24 augustus 2017 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk en uitgebreid ontvangen bij aankomst. Vriendelijke bediening, al is het soms zoeken naar de barkeeper. Prima ontbijt. Centrale locatie maakt wandelingen in stad, of 's avonds naar restaurants makkelijk. Parkeren voor de deur, soms even wachten op een plek.

Datum van verblijf: augustus 2017
Manager_StCruz, General Manager van Pousada Forte da Horta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2017

Dear grand355,

Thank you for taking the time for leaving your comment.

Your kind remarks regarding your whole experience are highly appreciated.

It is great to learn from your comments that we managed to make a fine impression and create a great stay.

Looking forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!

Kind regards,

Beoordeeld op 4 juli 2016

Na twee grote hotels kwamen we op onze rondreis langs de Azoren in dit pareltje terecht. Wat een verademing! Het onthaal was heel erg vriendelijk. We werden vlot in het Engels geholpen. Een heel fijne plek om Faial te verkennen.

Datum van verblijf: juni 2016
Manager_StCruz, Gerente geral van Pousada Forte da Horta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2016

Dear Wyns,

Thank you for your passionate words in relation to your recent stay with us. I am so happy that you had a truly memorable experience.

We look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future.

Sincerely,
Ricardo Gomes

Beoordeeld op 19 juni 2015 via mobiele applicatie

Pousada gelegen in een historisch fort aan de haven van Horta. Schitterend zicht op de haven en de oceaan. Zeer ruime en mooie kamers. Vraag wel naar zeezicht. Mooi zwembad met ligzetels.
Verzorgd en lekker ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Er is ook een restaurant aan verbonden, maar dit is niet van dezelfde kwaliteit als het hotel.

Datum van verblijf: juni 2015
Manager_StCruz, Gerente geral van Pousada Forte da Horta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2015

Geachte Dominique K,

Wij willen dan je voor het nemen van de tijd in het publiceren van uw mening en er zeker van zijn dat we goede nota hebben genomen van uw opmerkingen. Ons team zal blijven maken van alle inspanningen om al onze diensten te verbeteren.

Vooruitblikkend u te mogen verwelkomen binnenkort terug.

Vriendelijke groeten,

Ricardo Gomes