Beoordeeld op 17 juni 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel (kamer 208). Prima kamer met uitzicht op de haven. Veel kamers zijn met uitzicht op dode muur of binnenplaats, die lijken ons niets. Jacuzzi is mooi en ruim gelegen, maakt gemis aan zwembad enigszins goed. Prima service. Ontbijt zou iets uitgebreider mogen. Locatie perfect. Veel restaurants in de omgeving op loopafstand.

Datum van verblijf: juni 2019
Htl_Canal, Manager van Hotel do Canal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2019

Dear Guests,

Thank you so much for staying with us. It was a great pleasure to welcome you.
We really appreciate your feedback.

We hope to meet you again at Bensaude Hotels Collection.

Beoordeeld op 15 november 2018 via mobiele applicatie

In Lissabon hadden we kamers in een hotel van de zelfde groep geboekt.
Dit hotel is echter een beetje saai. Kamers met vloerbedekking, is een beetje gedateerd. Ontbijtbuffet is ook niet verrassend, eigenlijk voorspelbaar.
De receptie en overig personeel zijn vriendelijk, maar gereserveerd. Ligging aan de haven is perfect, dicht bij een aantal restaurants.
We hebben een rondrit gemaakt over het eiland en geen vergelijkbare locatie gezien.

Datum van verblijf: november 2018
Htl_Canal, Assistant Manager van Hotel do Canal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2018

Geachte klant,

Het was een genoegen om je te verwelkomen in Hotel do Canal.
We stellen uw feedback op prijs.

Groeten.

Patrícia Sousa
Assistent manager

Beoordeeld op 27 oktober 2018

Keurig schoon en goede kamers met goed meubilair. Goede ligging bij de haven. Behulpzaam personeel wat een misverstand voor ons correct oploste en corrigeerde. Zou er zo weer heengaan! Ontbijt ook prima.

Kamertip: Kamer aan de haven zijde geeft een mooi uitzicht.
Datum van verblijf: oktober 2018
Htl_Canal, Manager van Hotel do Canal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2018

Dear Guests,

Thank you so much for staying at Hotel do Canal.
We were delighted to know that you enjoyed your stay with us.
We really appreciate your feedback.

We hope to meet you again.

Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dit viersterrenhotel heeft een heel vriendelijk personeelsteam! De service is geweldig! De kamers zijn mooi en uitgerust met airco en een tv. De douche heeft een heel krachtige straal, in het algemeen mooie badkamer. De fitness is ruim, maar heeft niet heel veel toestellen. Zelf vind ik dit niet erg. Daarnaast is er nog een jacuzzi die ook een troef is. Er is geen zwembad. Ik raad het niet echt aan om iets te gaan eten in het hotel in de avond. Het buffet lijkt me wel correct maar is relatief duur (€21 p.p), de dagmenu was bij ons een tegenvaller en ook à la carte was het geen meevaller. De bordjes oogden mooi maar de smaak was iets minder. Ook hier in het restaurant en op het terras is er uitstekende bediening. De ligging van het hotel is schitterend!

Datum van verblijf: augustus 2018
Htl_Canal, Manager van Hotel do Canal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Dear Guests,

Thank you so much for staying with us.
We appreciate your feedback.

We hope to meet you again.

Beoordeeld op 8 augustus 2018

Mooie, propere kamer. Het ontbijtbuffet is vrij uitgebreid, lekker, mooi gepresenteerd, en in een aangename locatie. Het hotel is goed gelegen, aan de haven. Prima voor een avondwandeling door de stad.

Kamertip: Kamers aan de zijkant liggen aan een weg met kasseien en behoorlijk wat autoverkeer.
Datum van verblijf: juli 2018
Htl_Canal, Manager van Hotel do Canal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2018

Dear Guests,

It was a great pleasure to welcome you at Hotel do Canal.
We really appreciate our feedback.

We hope to meet you again soon.