Beoordeeld op 22 juli 2019 via mobiele applicatie

Bij de receptie kregen wij het kaartje voor onze kamer en instructie 'villa aan de linker kant'. Niemand loop mee. Er zij meer gebouwen. Waar moeten we heen? Gelukking was een vrouw buiten (ik denk hotel personeel). Zij heeft ons geholpen om ons kamer te vinden. Kamer ok, maar de badkamer kon beter. Een douche gordijn, daar hebben meer mensen een hekel aan. Die plakt aan je als je aan het douchen bent. En eerst moet je in een badkuip klimmen. Grrrr....Pluspunt: gescheiden afval verzameling. Bakken staan in de gang. Mooi!
Ontbijt uitgebreid, er wordt redelijk op tijd aangevuld als iets op is (fruit, cake, roerei) maar.........je moet lang wachten tot een tafeltje voor jouw opgeruimd is. Dit is echt irritant. Wij kwamen op verschillende tijden, 4 keer, en altijd was het zo. Jammer.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 28 juni 2019 via mobiele applicatie

De kamers waren wel heel mooi. De badkamer was voor renovatie vatbaar. Het ontbijt was niet echt wat je van een 4* hotel zou verwachten.
De locatie is wel prachtig. Met een leuke infinity pool. Het binnenzwembad is ok

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 23 juni 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt erg mooi en is opgesplitst in verschillende gebouwen. Het is behoorlijk grootschalig. Er is een binnen- en buitenzwembad en er is voldoende parkeergelegenheid. Het centrum van het stadje Horta is heel gemakkelijk te belopen (trappen).
Het is grootschalig en dat merk je bij het ontbijt....het bijvullen laat wat lang op zich wachten. Het receptiepersoneel is niet vriendelijk. Wat mij betreft verdient het hotel 3 sterren.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 6 juli 2018 via mobiele applicatie

Een - supposed to be - 4* hotel, mooi gelegen boven de haven.
Wij boekten een senior suite.

Eerst het positieve: het uitzicht van de suite over de haven, richting Pico, is geweldig en het hotel is i.h.a. redelijk goed onderhouden.

Dan onze negatieve bevindingen:
- het hotel schreeuwt om renovatie, alles lijkt ongewijzigd sedert de opening in 1973,
- het is sfeerloos en totaal ongezellig.
- De airco deed het niet in het gehele hotel (zou “morgen “ gerepareerd worden, maar bleek naar wij hoorden, al zeker 3 dagen defect; morgen = mañana? De verstrekte ventilator hielp niet bij de drukkende hitte.
- de matrassen liggen op een houten frame en zijn dus keihard.
- de verlichting in de kamers is minimaal en de schakelaars zitten op de meest vreemde plaatsen
- de douche is in het bad, gelukkig wel een badmat.
- de tv is alleen in de slaapkamer en niet in de woonkamer.
- de woonkamer stinkt naar rioollucht.
- bij het ontbijt is er alleen koffie uit een soort tap en wil je iets anders dan moet je bijbetalen (cappuccino à € 2,40).

Als de airco had gewerkt en de bedden veel beter waren, was de beoordeling niet meer dan 3 “bolletjes” geweest.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 2 juli 2018 via mobiele applicatie

Fraai gelegen hotel in voormalig resort van Wester Union telefoonmaatschappij. Op Horta waren de versterkerstations voor de internationale telefoonkabel. We hadden een kamer in een bijgebouw. Vrij kleine ouwelijke kamer. We OK op zich. Badkamer goed. Geen mengkraan bij het bad. De kapotte doucheslang was binnen een uur vervangen. Ontbijtbuffet adequaat.

Datum van verblijf: juli 2018