“Mooie keuze”

Geclassificeerd als nr. 9 van 45 Restaurants in Horta
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 oktober 2018 beoordeeld

Ik had er inktvis, met aardappel, wortelen... en goeie looksaus.
Eerlijke gerechten aan eerlijke prijs. De Portugese keuken... op zijn best.

Datum van bezoek: oktober 2018

24 november 2017 beoordeeld

Heerlijk en gevarieerd gegeten. Reserveren is aan te raden. Als je met 2 personen komt, wordt er geprobeerd om een plaatsje voor je te vinden. Goede service en smakelijk eten.

Datum van bezoek: augustus 2017
3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de vis liefhebber een aanrader.
Zelf je verse vis uitzoeken en daarna heerlijk opeten.
Alle gerechten smaken heerlijk.

Datum van bezoek: oktober 2017
16 september 2017 beoordeeld

We hebben hier van een heerlijke lunch genoten, verse vis van de gril met wat groenten, aardappels en sla. Niet bijzonder maar wel lekker!

Datum van bezoek: september 2017
29 juli 2017 beoordeeld

de titel zegt veel : de vis was vers, maar in het midden nog bijna rauw. De vriendelijke eigenaar maakte er geen enkel probleem van om onze vis nog eens op de grill te laten leggen . De tafel naast ons had hetzelfde probleem. Voor de rest was dit restaurant best ok . Je kan er niet buiten zitten, maar gezien de wind en bewolking vonden we dit voor een keertje niet erg

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Tasca O Capitolio bekeken, bekeken ook

In Tasca O Capitolio geweest? Deel je ervaringen!