“Warm ontvangst”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Boekel, Nederland
1 beoordeling
“Warm ontvangst”
Beoordeeld op 9 maart 2016 voor een verblijf in februari 2016

Ons verblijf begon al erg goed met het ontvangst van Adelina. Ze heeft ons persoonlijk ontvangen en kregen daarbij een mand vol met lekkere dingen als ontvangstcadeau! De wijn die we kregen uit eigen kelder was super!
Buiten de accommodatie is ook het eiland erg leuk. Wij waren helemaal weg van het binnenland (waar helemaal niemand woont. Alleen maar natuur en koeien) en natuurlijk de berg Pico. Geweldig om hoog op de berg te staan en van het uitzicht te genieten.
Adelina, bedankt voor alles!

Reisgroep: Kleine kinderen
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren