“Aanrader”
Beoordeling van Taberna Almedina

Taberna Almedina
Geclassificeerd als nr. 6 van 69 Restaurants in Silves
13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er tapas gegeten. Heerlijk en heel vriendelijke bediening. Aanrader voor wie Silves wil bezoeken.

Datum van bezoek: mei 2018

5 maart 2018 beoordeeld

Hadden veel verwacht maar weinig gekregen. De tonijn was koud en na opnieuw bereiden nog steeds koud. De koffie was lauw en de rest was middelmatig. Maken reputatie absoluut niet waar. Gaan hier

Datum van bezoek: januari 2018
10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van de vele eet zaken in Silves hebben wij voor deze gekozen. Bij het langslopen klonk er gezellige muziek naar buiten. Bij binnenkomst werden we meteen verwelkomt door een zeer vriendelijke dame. Er is genoeg keuze in de kaart van tapas tot voor en hoofd gerechten. Gevraagd of ze een mooi assortiment tapas voor ons wilde maken. Dit was geen probleem en gaf het aan de chef door. Er kwamen heerlijke tapas van ansjovis, champignons, warme geitenkaas, octopus, paprika salade, vlees en kaassoorten. Leuke wijnen op de kaart staan voor leuke prijzen. Heerlijk genoten van de lunch, in een goede ambiance en de perfecte verzorging. Bij vertrek ook een leuk gesprek met de eigenaar gehad.

Datum van bezoek: februari 2018
24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke vrolijke bediening , tapas die wij hebben gegeten waren erg lekker, zeker de moeite om dit restaurant te bezoeken...sfeervol!

Datum van bezoek: september 2017
14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening en verrassende gerechten. Heb genoten van de lamskoteletten en de huisgemaakte aardappelchips. Mooie hedendaagse Portugese muziek al mocht die op sommige momenten best wat stiller.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Taberna Almedina bekeken, bekeken ook

Silves, Faro District
Silves, Faro District

In Taberna Almedina geweest? Deel je ervaringen!