“Superrestaurant”

Restaurante Mesquita 2
Geclassificeerd als nr. 25 van 69 Restaurants in Silves
Keukens: Portugees
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij dit authentieke restaurant! Uitstekende visgerechten. Weg van de toeristenrestaurants.

Datum van bezoek: mei 2018

9 januari 2018 beoordeeld

Heerlijke dorade en eenvoudige salade, echt portugeesrestaurant, zeer prettige mensen,moet kontant betalen, moest pinnen en in de tussentijd kreeg mijn vrouw koffie met een drankje en dat wilde ze niet op de rekening zetten, dus top

Datum van bezoek: januari 2018
19 oktober 2016 beoordeeld

Restaurant met klein terras in smalle straat zonder verkeer. Prima gegrilde vis met een uitstekende salade. En huisgemaakte chocolade mousse toe. Restaurant zonder pretenties, maar met heel goede kwaliteit voor een zeer schappelijke prijs.

Datum van bezoek: oktober 2016
11 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima lunch genoten in dit simpele en typisch Portugese restaurant. Zowel de gegrilde dourade als de mixed grill met onder meer makreel waren uitstekend klaargemaakt. Bijgerechten niet bijzonder, maar dat weet je op dit soort plekken. Wel lekkere simpele salade van sla, ui en tomaat. Vlotte en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: oktober 2016
10 oktober 2016 beoordeeld

We waren aan het wandelen in Silves en waren er bijna voorbij gelopen. Halverwege een smal straatje: een paar tafels buiten en een paar binnen. Het was eind september en dus niet druk meer. We kiezen een tafeltje buiten en onmiddellijk wordt ons een menukaart getoond. Maar er zijn ook suggesties en dus nemen we allebei 'arroz de peixe', een stoofpotje van vis in rijst.
Het is niet onze eerste reis in Portugal en we hebben al vaak dit gerecht geproefd, maar nog maar zelden zoals het daar wordt klaar gemaakt. Overheerlijk en dus zijn we nog een tweede keer terug gekomen. Het zou immers een toevalstreffer kunnen zijn. Maar wees gerust. Het was opnieuw zeer goed.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Restaurante Mesquita 2 bekeken, bekeken ook

Silves, Faro District

In Restaurante Mesquita 2 geweest? Deel je ervaringen!