“Heerlijk”

Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke biefstuk gegeten. Lekkere wijn geproefd en verrukkelijke desserts. Prima bediening in leuke entourage. Zeer zeker dat we daar nog eens terug gaan bij een volgende trip.

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke, goede bediening. Alles is zelfgemaakt en dat proef je. Beiden hebben we heerlijk gegeten!

27 april 2018 beoordeeld

Dit restaurant blinkt uit door de keuze van verse seizoensprodukten. Na bestellen even geduld hebben want jouw schotel wordt vers klaargemaakt. De kaart is kort en overzichtelijk, biedt geregeld andere specialiteiten aan en heeft voor iedereen iets te kiezen. De wijnkaart is charmant door zijn beknoptheid maar je heb keuze uit enkele zeer goede lokale wijnen uit de Algarve maar ook enkele wijnen uit de gekende regios in Portugal.
Dit restaurant op de bucket-list!!!

14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaak met vriendelijke gastvrouw.
Een lekkere en fijne keuken (prijs/kwaliteit in orde) Voor ons een aanrader :-)

8 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Opnieuw heerlijk gegeten bij O Alambique.
Couvert met lekkere, zelf bereide tonijnsalade.
Zoals altijd, perfect gemaakte voorgerechten en hoofdschotels.
Zeker een restaurant met een van de fijnste keukens in de omgeving van Silves!
Rustig, aangenaam.
Erg vriendelijke gastvrouw.
We komen er graag.

Reizigers die O Alambique bekeken, bekeken ook

Silves, Faro District
Silves, Faro District

In O Alambique geweest? Deel je ervaringen!