“Lekker gespeeld”

Silves Golf Course
Geclassificeerd als nr. 4 van 5 Outdooractiviteiten in Silves
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn al vaker op deze baan geweest. Elke keer lijkt het beter te worden. Maar €5,— voor een hal lunchbroodje is we wat veel. Verder prima dag gehad

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige ronde op altijd leuke golfbaan in Silves. Voorlopig nog altijd zonder bebouwing rond de baan.
Helaas worden er flinke maatregelen getroffen om te gaan verkavelen.
We hopen dat er dan eindelijk ook een driving range komt.
Dit laatste is toch wel een belangrijk minpunt.
Ook is er bijna altijd sprake van slow play zonder dat er actie wordt ondernomen door een marshall.
Verder toch wel een van onze favoriete banen in de omgeving.

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie golfbaan vlak buiten Silves.
Nu nog erg landelijk. Helaas zijn er plannen en werkzaamheden voor de aanleg van bungalows rond de baan, waardoor het drukker zal worden.
Vriendelijke ontvangst. Baan in goede conditie.
Helaas duurt een rondje op Silves altijd erg lang.
Een ander belangrijk minpunt is het ontbreken van een driving range.
Silves golf is verder altijd wel een mooie ervaring.

30 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie golfbaan, rustig, in de natuur.
Nadeel is wel het ontbreken van een driving range.
Wel relatief het goedkoopst van de omgeving.
Erg vriendelijke staf, en geen overdreven chique gedoe.
Een negatief aspect is wel te melden: er zijn veel leden van oudere leeftijd die vaak gezelligheidswedstrijden hebben en daardoor kan een rondje flink uitlopen.
Het restaurant is niet bijzonder, prima voor een biertje op het terras.
Een paar kilometer verder zijn er echter 2 fantastische restaurants: O Alambique en O Barradas, die zeer de moeite waard zijn.
Daarvan is O Alambique het goedkoopst, maar toch erg bijzonder.
Verder heb je in Silves zelf uiteraard nog andere hele leuke gelegenheden zoals bv Rui Marisqueiro en Cafe Ingles

Bekijk meer beoordelingen
1 juli 2016 beoordeeld

Mooiste baan van de omgeving, prijs/kwaliteit fantastisch. Een werkelijk adembenemende 18 holes, prachtige natuur en een gezellig clubhuis.

Reizigers die Silves Golf Course bekeken, bekeken ook

In Silves Golf Course geweest? Deel je ervaringen!