“Simpel maar goed ”

Keukens: Portugees, Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op terras is weinig luxe te bespeuren. Is ook niet veel ruimte in de smalle steegjes van Silves. De keuken verraad echter met een prima restaurant te maken te hebben.
Heerlijke visgerechten hebben ze voorgeschoteld. Snelle bediening. Kortom prima !

25 mei 2018 beoordeeld

is eerder typisch toeristisch. Wij waren met groep van 9pax beetje vroeg op de avond, dus drukte viel enorm mee, wat je ook aan de 7 obers zag.
Prima keuken aan correcte prijzen, lekkere vis gegeten in combi met huiswijntje, niets mis mee. correcte prijs/kwaliteitsverhouding, maar ik vrees dat het in de zomer buitensporig druk kan zijn, met langere wachttijden dan wij hadden.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden de verse zeebaars genomen. Heerlijk.
De ober was heel erg behulpzaam en aardig.
De huiswijn werd geserveerd alsof het champagne was en de ober was zeer correct met de bedoening.
Tja wel iets duur en niet zo heel erg speciaal eten - toch boven gemiddeld!

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij namen de simpele mixed seafood. Zalig. Heel authentiek, je zit naast elkaar aan lange tafels. Ook de Portugezen komen hier eten. Het eten is echt superlekker. Doen!

11 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Authentiek Portugees visrestaurant met super vriendelijke bediening. We namen als voorgerecht een grote zeevruchtenschotel, die alle verwachtingen overtrof. Daarna kozen we visschotel met pasta, ook overheerlijk. Een absolute aanrader als je in Silves bent.

Reizigers die Restaurante Marisqueira Rui bekeken, bekeken ook

Silves, Faro District
Silves, Faro District

In Restaurante Marisqueira Rui geweest? Deel je ervaringen!