“Geweldige lokatie met prima keuken ”
Beoordeling van O Barradas

O Barradas
Geclassificeerd als nr. 2 van 68 Restaurants in Silves
Keukens: Portugees
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens 10-daags verblijf meerdere malen geweest. Het weer was perfect om buiten te dineren in een geweldige entourage onder de bomen. Heerlijke visgerechten en wijnen uit eigen bodega’s. Echt genieten en in serene rust ! Aanrader

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de reviews en aanbevelingen door onze B&B eigenaar waren onze verwachtingen hooggespannen. Het is ons echter tegengevallen. Pluspunten voor de vriendelijke en zeer attente bediening, de wijn en de bereiding van het vlees. Het voorgerecht (garnalencocktail) was echter voor ons beiden ondermaats, en dat kwam doordat het geheel bedolven was in cocktailsaus (en ik persoonlijk de combi met ananas niet top vond). Mijn man nam een nagerecht, chocolademousse met pruimen die in port waren klaargemaakt, vooral vanwege nieuwsgierigheid naar dat laatste. Er zat echter welgeteld 1 kleine pruim bij de mousse. De mousse was overigens wel erg lekker.

Al met al gemengde gevoelens dus, vandaar 3 sterren.

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor dit adres gevonden. En dat is maar goed ook. Leuke ambiance, al was het jammer dat het nog te koud was voor het mooie terras buiten. Maar binnen brandde de haard in de gezellige “huiskamer”.

Je kom natuurlijk voor de vis als je in Portugal ben. En dat weten ze wel bij O Barradas hoe je dat moet klaar maken. Maar de steaks zijn hier ook van behoorlijk kaliber, een doggy bag wordt hier blijkbaar regelmatig om gevraagd.

De dessert”kaart” op het schoolbord was voor ons aanleiding of we zelf wat mochten samenstellen en daar werd niet moeilijk over gedaan door de vriendelijke en vlotte obers.

Reken wel dat de prijs hier wat hoger is dan je normaal gewend ben in Portugal. Maar de gezellige avond en kwaliteit was zijn geld waard.

18 april 2018 beoordeeld

Aangename atmosfeer in het restaurant met live gitaarmuziek. Zeer vlotte bediening, niks is teveel gevraagd. We hebben de ‘catch of the day’ besteld, een zeetong om u tegen te zeggen! Heel lekker bereid, genieten van de eerste tot de laatste hap. Ook de showcooking voor het dessert was leuk gedaan. Iets duurder dan het modale Portugese restaurant, maar prijs/kwaliteit zeker de moeite waard!

17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Stukje buiten Silves gelegen en niet zo erg goed aangegeven, maar eens binnen fantastisch enthousiastische ontvangst. Wij zaten met 6 aan een mooi aangeklede tafel. Directe voorlegging specialiteiten met goede uitleg in Engels. Wij mochten genieten van een weergaloze verse tonijn als voorgerecht, zeer kort gebakken. Daarna enkele didgenoten een verse grote stevige tong waar die van de noordzee niet tegenop kunnen.
Goede huiswijen maar een uitgebreide wijnkaart. Kortom topervaring.

Reizigers die O Barradas bekeken, bekeken ook

Silves, Faro District
Silves, Faro District

In O Barradas geweest? Deel je ervaringen!