“Leuk restaurant op mooie lokatie”
Beoordeling van Terra

Terra
Geclassificeerd als nr. 8 van 73 Restaurants in Sagres
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op weg naar Cabo di San Vicenza bij Sagres kwamen we deze leuke lokatie tegen rond lunch tijd. Er was zeer vriendelijke Italiaanse bediening en de sfeer in het restaurant was aangenaam. We aten linguine met groene asperges, kerstomaatjes en bottarda, heel smakelijk en niet duur, er was ruime andere keus, voor wijn was het te vroeg. We waren zeer aangenaam verrast en bevelen dit restaurant aan wanneer je in de buurt komt.

28 mei 2018 beoordeeld

Na eerdere fijne ervaringen keerden wij etrug naar Terra, waar wij ons thuis en gewaardeerd voelden. Het restaurant is nog hetzelfde, de bediening is deels nog hetzelfde, maar de warme sfeer vonden wij niet meer terug.
Het lijkt wel of iedereen mat is, de spirit was tijdens ons bezoek niet meer aanwezig en de menu's zijn ook in prijs gestegen, maar beslist niet in kwaliteit.
Hopelijk is het een momentopname, want de lokatie is nog steeds super en met een glimlach en iets meer aandacht (ook in de keuken) kan het zo weer op het oude niveau komen. Maar voor het moment laten wij het even links liggen.

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben prima gegeten in dit restaurant. Er stonden wel verassende gerechten op de kaart die je normaliter ( hipster gerechten) in Portugal niet tegenkomt. De huiswijn ( 10 euro) vonden wij erg lekker.

3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke gerechten, lekker eten, vriendelijke bediening, heerlijke huiswijn en een prima prijs op een leuke locatie vlak aan zee.

24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als we in de buurt van Praia do Beliche of Sagres komen, the place to be. Nette zaak, ruime parking voor de deur. 2 terrassen, eentje voor en eentje achter de zaak. Voldoende binnenruimten. Vriendelijke en jonge uitbaters. Vers salade nicoise en pasta. Enkele biertjes en wij waren weer voldaan, klaar voor 't strand. Zeker niet duur!

Reizigers die Terra bekeken, bekeken ook

Sagres, Faro District

In Terra geweest? Deel je ervaringen!