Beoordeeld op 9 augustus 2019

Mooie hotel met zicht op zee en op haven. Kamers ruim en zeer proper, lijkt nog vrij recent gerenoveerd, want alles mooi strak in wit en zandtinten.
De ontbijtruimte is aan de kleine kant (hoogseizoen) en is daardoor vrij luidruchtig. Wij verbleven in kamer met ontbijt en aten twee maal in de resto vh hotel. Lekker eten, verse pizza's die recht uit de pizza-oven komen van de open keuken. Toen we een tweede maal reserveerden om er op onze laatste dag te eten hebben we een uur moeten wachten voor er een tafel vrij was. Er zijn veel leuke en goede restaurantjes en bars in de buurt die zeker het proberen waard zijn. Aanrader: Vila Vehla is een topper, A Sagres (=typisch Portugees) Three Little birds (hip & trendy)...
Het zwembad is ondiep en valt klein uit door het geïntegreerde kids-gedeelte. Om hygiënische redenen en veiligheid zou dit beter een apart zwembad zijn.
Gezien het kleinere aanbod hotels in de buurt is dit zeker ezen aanrader. 5 dagen was voor ons voldoende om Sagres te ontdekken.
Wij verbleven er met twee koppels en twee tieners.

Kamertip: Kamer met zicht op zee of haven.
Datum van verblijf: juli 2019
Maria C, Diretor-Geral van Memmo Baleeira Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Dear Gorki,

We do appreciatte your feedback in order to do better on a daily basis .
Thank you for your comments and we will work on them .
We do hope we can welcome you in Sagres in your next visit.
Kind regards,
Maria Carapinha

Beoordeeld op 1 oktober 2018 via mobiele applicatie

Super hotel. Rust. Schoonheid. Prachtig uitzicht op de haven. Waren er in HP en super lekker gegeten. Ongelofelijke ervaring in het mooie Algarve. Bij hotel surfschool #Freeride#. Aanrader Personeel steeds ten dienste. Alles kraaknet

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 28 september 2018

Zeer mooi afgewerkt hotel, mooie kamers, perfecte ligging, zeer vriendelijk personeel. Het restaurant van het hotel is een echte aanrader, zeer lekker eten en huisgemaakte pizza's. Kamer elke dag mooi gepoetst. Heel leuk om aan het zwembad te liggen of het aanliggende strandje te bezoeken. Wellness is ook top. Ontbijt is lekker en uitgebreid, alles aanwezig wat je nodig hebt.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 13 augustus 2018

heel gezellig en mooi ingericht hotel, iedereen is Super vriendelijk, ontbijt is lekker en uitgebreid, zeker kamer nemen met zeezicht, prachtig vanop je terras, wij hadden een kamer op -1 en dat was een zeer goeie keuze zo heb je een terras met een grasvlakte aan je kamer en prachtig zicht op de zee en haventje, enige nadeel heel veel kleine kinderen aan het zwembad dus heel wat lawaai, ik persoonlijk had daar niet echt moeite mee

Kamertip: kamer op -1 nemen met zeezicht, zo heb je een terras en tuintje
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 11 augustus 2018

Mooie stijl strak modern wit, gelegen met zicht op haventje/zee maar hou rekening met veel wind! het hotel zelf is qua design en styling veelbelovend maar ontgoochelt op sommige andere vlakken; bij inchecken stelde we de vraag waar het meest toegankelijke strand was en de dame ad balie had trok haar schouders op...het personeel ih algemeen is niet echt warm in vergelijking met de meeste Portugese zaken. De ontbijtruimte is in hoogseizoen nogal klein, het aanbod stereotiep maar ok. Het zwembad is voor het aantal kamers te klein, ook niet diep genoeg, wat dan wel positief is voor de (vele) kindergasten. De suite is vrij basic, het plakkerige douchegordijn, de badkamer was niet zo netjes (in de hoeken lag er nog vuil van paar weken ver;..) in deze prijsklasse kan dit beter. Ook de gangen lagen er niet net bij.
De kinderruimte was nog in de maak maar ziet er veelbelovend uit. In de omgeving niet zo veel te doen...goed maar niet om terug te keren

Kamertip: zicht op zee/haventje is zeker must
Datum van verblijf: juli 2018