“Een oud fort en een prachtig wandelgebied”
Beoordeling van Fortaleza de Sagres

Fortaleza de Sagres
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 56,37*
Vanaf
West-Algarve Dagtrip met kleine groepen naar ...
30 mei 2018 beoordeeld

We zijn vanuit Lagos naar Sagres met de bus gegaan.8 euro p.p. Dan kun je ook nog wat van de omgeving zien.
Wandeling vanaf busstation door de duinen naar het fort. Dit zijn ze nog aan het restaureren. Om het fort heen mooie wandelpaden met geweldige uitzichten.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een bezoek aan Sagres moet beslist een bezoek aan Fortaleza bevatten. Prachtige vergezichten mooie natuur en een mooie wandeling.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitzicht van de rotsen is zeer mooi aan beide zeiden van het fort om het fort in te gaan voor 3 eu P.p. is niet nodig. Het fort zelf is niet indrukwekkend en bied geen echte meer waarden. Je gaat voor het uitzicht over de rotsen en zee en die heb je buiten het fort net zo goed

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist naar het fort in Sagres geweest. Voor ons - we verblijven in Carvoeiro- was het een uur rijden en daardoor niet de moeite waard. Wij betaalden 3 euro pp om het fort te bezoeken. Achter de poort ligt eigenlijk alleen een leuk wandelpad. Het waait er behoorlijk waardoor het niet echt fijn wandelen is. Mooie uitzichten zijn er zeker, maar aan deze kusten in het algemeen. Het geld dat ze verdienen met de entree van het fort zouden ze beter kunnen besteden. Het fort is vervallen en ook de gebouwen erachter verdienen geen schoonheidsprijs. Je moet echt komen voor het mooie uitzicht, maar zeker niet voor het fort. Geen informatie te vinden.

Bekijk meer beoordelingen
6 mei 2018 beoordeeld

Voor een lage entreeprijs ( kies bv de gezinskaart) kun je het fort bekijken, maar de lange wandeling is nog meer de moeite waard. Geniet van de steeds weer fascinerende uitzichten over de oceaan en de rotsen langs de kust. De flora is heel bijzonder en erg divers. Er zijn veel vissers die gevaarlijk op de punten van de rotsen staan en daar hun hengel uitgooien. Er is een toilet, maar geen horeca.

Reizigers die Fortaleza de Sagres bekeken, bekeken ook

Sagres, Faro District

In Fortaleza de Sagres geweest? Deel je ervaringen!