“Niet zo best”

Keukens: Bar, Eetcafé, Wijnbar
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het opnemen van de bestelling ging het al niet echt lekker. 1 burger i.p.v. 2, 1 flesje water i.p.v. een fles en het voorgerecht kwam gelijk met het hoofdgerecht.
Het vlees op de burger was lekker maar het broodjes zelf was klef.
Mooi uitzicht maar verder... Loop liever naar de buren (D’Italia) daar hebben we een heerlijk toetje gegeten ;-)

Datum van bezoek: oktober 2018

18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi uitzicht op de zee en prima eten! Bediening zeer vriendelijk en praten goed Engels. Hebben er een paar keer gezeten! Top!

Datum van bezoek: september 2018
13 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk plekje.schitterend uitzicht.vriendelijke bediening en het eten geweldig.zonder meer een geweldige plek

Datum van bezoek: juni 2018
26 april 2018 beoordeeld

Tijdens onze week vakantie (april) zijn wij hier 2 keer geweest om tapa's te eten. En beide keren waren deze voldoende en lekker. Het terras heeft een heel mooi uitzicht op de baai van Sagres. Soms surfers in het water. Het bier (plaatselijk Sagres biertje) was lekker en koel, de witte wijn van mijn echtgenote droog, lekker en koel. De banken zitten niet altijd even gemakkelijk, maar voor een korte lunch of drankje gaat dit nog. Er wordt rustige loungemuziek gespeeld. Heel vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: april 2018
6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet voor herhaling vatbaar duur en niet smakelijk. Wel aardige mensen maar we hadden de friet nog niet op toen ze alles al kwamenweghalen

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Chiringuito Praia da Mareta bekeken, bekeken ook

In Chiringuito Praia da Mareta geweest? Deel je ervaringen!