“goed maar enkel " à la carte"”

Retiro do Pescador Restaurante
Geclassificeerd als nr. 12 van 73 Restaurants in Sagres
Keukens: Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 augustus 2018 beoordeeld

Typisch resto met weinig toeristen en veel Portugezen . Uitgebreide kaart aan democratische prijzen en van zeer goede kwaliteit

8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt de grootste tonijn steak die we ooit gehad hebben. We krijgen hem niet op en we hadden gevraagd hem mee te mogen nemen, dit werd helaas verkeerd begrepen en toen had hij de onderkant van de prullenbak al gezien. Eten was wel zeer goed van smaak. De bediening zelf kwam een beetje stug over. Zeker genoten van dit restaurant en ik zou meer sterren gegeven hebben op het eten zelf.

5 juli 2017 beoordeeld

Dit restaurant ligt in een woonwijk het is even zoeken maar als je van verse vis houdt zeker de moeite waard om het te bezoeken. Naast het restaurant heb je een hoeveelheid aan parkeerplaatsen dus makkelijk te parkeren. Binnen straalt het niet luxe uit maar alles is functioneel echter behoudens de kinderzitjes. Dat was een onding die met een metalen beugel aan de tafel hangt. Uiteindelijk hebben we de kleine in de Buggy naast ons gezet. Het personeel is zeer vriendelijke en behulpzaam. We hebben gedineerd met vier volwassen en twee kleine kinderen op de kaart voor een ieder wat wils. Maar nogmaals hier kom je voor verse vis en schelpschaal dieren. Naast de ingang staat een grote koelvitrine waar je de vangst van de dag kan zien. Onze keuze was een John Dory (Engels) vis ofwel een Zonnevis (witvis) als hoofdgerecht een onooglijke vis die op de grill wordt bereid en naast je tafel vakkundig wordt ontleed. Smaak was prima en niet te droog. Als voorgerecht mosselen en mijn favoriete Clamps dat zijn kleine schelpdieren die in bouillon worden gekocht. In dit geval een bouillon van Olijfolie, beetje witte wijn en citroen. Heel basic maar prima in balans. Dit laatste is wel het oordeel/ervaring van dit restaurant baisc maar van goede kwaliteit Tot slot op de kaart staat een heerlijke witte wijn uit het Douro gebied Rola de Branco Douro die nog betaalbaar is ook.

24 augustus 2016 beoordeeld

de vis die je ziet in de koelkast is de vis die die dag voorhanden is, altijd vers en lekker en vraag zeker advies aan de kelners die je in vele talen kunnen antwoorden. Toen we in Sagres waren hebben we verschillende restaurantjes gedaan en deze behoort tot de top van onze favorieten. De vis wordt altijd gegrild en daardoor is de smaak echt (geen botertoestanden)

RetiroDoPescador1, Gerente de relações com clientes van Retiro do Pescador Restaurante, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2016

Agradecemos pela vossa visita ao nosso restaurante e pelo vosso simpático comentário!
Foi um prazer recebê-lo!
Atenciosamente, a gerência.

11 augustus 2016 beoordeeld

Voor mensen die graag vlees eten is dit een goede plaats. Het is wel erg op toeristen gericht.

als wed terug in sagres zijn gaan we terug hier eten.

RetiroDoPescador1, Gerente de relações com clientes van Retiro do Pescador Restaurante, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2016

Dank u voor uw bezoek aan ons restaurant en voor je mooie reactie!
Het was een genoegen om u te verwelkomen! Met vriendelijke groet, het beheer.

Reizigers die Retiro do Pescador Restaurante bekeken, bekeken ook

Sagres, Faro District

In Retiro do Pescador Restaurante geweest? Deel je ervaringen!